گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند
گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند

به گزارش زیرنویس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: از تک تک هوادارانی که امروز از ما استقبال کردند، مخصوصا هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم همیشه تقابل پرسپولیس و سپاهان، یک تقابل جذاب و دیدنی بوده و همیشه شاهد یک بازی با کیفیت از ۲ تیم بودیم. سابقه […]

به گزارش زیرنویس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: از تک تک هوادارانی که امروز از ما استقبال کردند، مخصوصا هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم همیشه تقابل پرسپولیس و سپاهان، یک تقابل جذاب و دیدنی بوده و همیشه شاهد یک بازی با کیفیت از ۲ تیم بودیم. سابقه بازی‌ها نشان می‌دهد، همیشه این مسابقه تماشاگر پسند بوده است و با توجه به اینکه هر ۲ تیم دارای بازیکنان باکیفیت، تکنیکی و خوبی هستند و همچنین تیم سپاهان که کادر فنی خوب و با درایتی است، شاهد بازی خوبی، جذاب و دیدنی از طرف ۲ تیم خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم نتیجه بازی، نتیجه‌ای باشد که ما به دنبالش هستیم که آن هم گرفتن ۳ امتیاز است و دوم اینکه بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم. با توجه به شرایطی که وجود دارد، سعی کردیم بعد از بازی سنگینی که مقابل استقلال تاجیکستان، ریکاوری خوب داشته باشیم. در این چند روز کارهای تاکتیکی و ریکاوری انجام دادیم و فرصت نداشتیم کار خاص دیگری انجام دهیم.

گل محمدی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس همیشه نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و در شرایط سخت می‌توانند تصمیم‌های خوبی بگیرند و عملکرد خوبی از خود نشان دهند. همیشه خودم از این نگرش و رویکرد آنها، نگاهی مثبت دارم. من از بچه‌های خودم یاد گرفتم که در شرایط سخت و حساس، چگونه از همدیگر حمایت کنیم و بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم. امیدوارم بازی خوب و دیدنی و همراه با ۳ امتیاز برای ما باشد. امیدوارم هر تیمی که از لحاظ فنی حق‌ش است، بتواند برنده بازی باشد.

ادامه دارد …





منبع: فارس