میرزایی: خدا نکونام را خیر بدهد که برخی کارهای ما را حل کرد
میرزایی: خدا نکونام را خیر بدهد که برخی کارهای ما را حل کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا میرزایی پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر هواداران پرشور و زیادی امروز برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند و خدا را شکر ۲ بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز را گرفتیم. وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش توضیح […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، رضا میرزایی پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر هواداران پرشور و زیادی امروز برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند و خدا را شکر ۲ بر صفر برنده شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش توضیح داد: شرایطم روز به روز بهتر می‌شود. حدود ۵ ماه از عمل جراحی من گذشته و بیست روز تا یک ماه دیگر زمان لازم دارم. خدا جواد نکونام را خیر بدهد. امروز در مورد برخی مسائل پادر میانی کرد و برخی کارها را نهایی کرد. 

بازیکن مصدوم استقلال در خصوص اینکه آیا این موارد مالی بوده است، گفت: مالی و برخی مسائل دیگر؛ نکونام چند بار به من زنگ زد و حالم را پرسید به من گفت تیم از نیم‌فصل به تو احتیاج دارد باید قوی‌تر از قبل باز گردی امروز هم در رختکن به من گفت از سه‌شنبه به محل تمرین بیا تا  تستی را روی پایت انجام بدهیم تا بتوانم پس از دو هفته نرم‌دوی آرام آرام وارد تمرینات و کار تیمی شوم.

پایان پیام/





منبع: فارس