واکنش سرمربی و بازیکن برزیل به باخت مقابل ایران
واکنش سرمربی و بازیکن برزیل به باخت مقابل ایران

به گزارش زیرنویس، عصر امروز در دیداری تاریخی، تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال مقابل برزیل به برتری ۳ بر ۲ رسید و توانست در یک نیمه مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازگشتی طلایی رقم زند. فلیپه لیال، سرمربی تیم ملی نوجوانان برزیل پس از این باخت گفت: ۲ نیمه کاملاً […]

به گزارش زیرنویس، عصر امروز در دیداری تاریخی، تیم ملی نوجوانان کشورمان در جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال مقابل برزیل به برتری ۳ بر ۲ رسید و توانست در یک نیمه مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازگشتی طلایی رقم زند.

فلیپه لیال، سرمربی تیم ملی نوجوانان برزیل پس از این باخت گفت: ۲ نیمه کاملاً متفاوت. در نیمه اول با تمرکز بالا بازی کردیم ولی در نیمه دوم نتوانستیم، فشار حریف را کنترل و نتیجه را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: من متوجه شدم که در بازی بعدی باید روی اضطراب خود بیشتر کار و خودمان را بهتر کنترل کنیم. باید درک کنیم که در جام جهانی هستیم. اجازه نباید بدهیم که نتیجه ۲ بر صفر به ۳ بر ۲ تغییر کند. آنچه امروز اتفاق افتاد نباید تکرار شود.

رایان، بازیکن تیم ملی نوجوانان برزیل نیز گفت: ما ۲ گل در نیمه اول زدیم ولی در نیمه دوم نتوانستیم از آن محافظت کنیم. باید سرمان را بالا بگیریم و برای دیدار بعدی آماده شویم. در ۲ بازی بعدی به پیروزی فقط فکر می‌کنیم. ما در مقابل ایران، موقعیت گل ایجاد کردیم ولی طبق انتظارات ما همه چیز پیش نرفت.

پایان پیام/





منبع: فارس