به گزارش خبرنگار مهر سعید کریمی ظهر شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات مثبتی در حوزه بهداشت و درمان شده است، اظهار داشت: در سطح کاشان هم فعالیت‌های خوبی شده است که از آن حمله به خرید و نصب دستگاه به روز MRI اشاره […]

به گزارش خبرنگار مهر سعید کریمی ظهر شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات مثبتی در حوزه بهداشت و درمان شده است، اظهار داشت: در سطح کاشان هم فعالیت‌های خوبی شده است که از آن حمله به خرید و نصب دستگاه به روز MRI اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه و بخش سی تی آنژیو به زودی در کاشان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: کارهای مربوط به بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل هم انجام شده است و این بیمارستان به زودی افتتاح می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به نیاز نیروی انسانی در بخش‌های مختلف وزارت بهداشت در سطح کشور تصریح کرد: با برگزاری آزمون استخدامی ۲۵ هزار نفر در سطح کشور جذب این وزارتخانه می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به لزوم اختصاص تجهیزات به روز درمانی در سطح کشور گفت: در این دوره سعی کرده‌ایم بخش‌ها و مراکز جدید درمانی به صورت رایگان توسط معاونت درمان وزارت بهداشت تجهیز شود.

کریمی با اشاره به کمبود پزشک در برخی از مناطق کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته بیش از چهار هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در سراسر کشور توزیع شدند.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ۲۳ متخصص به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: کاشان نسبت به تعداد پزشک نسبت به دیگر نقاط کشور دارای وضعیت بهتری است.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به افزایش اهدای عضو در کشور گفت: طی شش ماهه ابتدایی امسال بیش از دو هزار عضو توسط هموطنان عزیز اهدا شده است.

منبع: مـهر