به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدحسین حسینی بعد از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر یک برد خیلی خوب را به دست آوردیم، به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم که شب فوق‌العاده‌ای را برای ما رقم زدند. وی در خصوص کلین‌شیت خود در این مسابقه گفت: […]

- شعار علیه شجاع درست نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سیدحسین حسینی بعد از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر یک برد خیلی خوب را به دست آوردیم، به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم که شب فوق‌العاده‌ای را برای ما رقم زدند.

وی در خصوص کلین‌شیت خود در این مسابقه گفت: کلین‌شیت زحمات تمامی بازیکنان است و از آنها تشکر می‌کنم. امروز یک تیم واقعی بودیم و برد خیلی خوبی به دست آوردیم. 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با توجه به کسر قرارداد بازیکنان آیا شرایط مالی این باشگاه خوب شده است، توضیح داد: خدا را شکر شرایط‌مان خوب است مشکل خاصی نداریم و اگر مشکلی باشد خودمان حلش می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی به بازی پیش برویم و موفق باشیم.

حسینی در مورد صدرنشینی استقلال در لیگ برتر گفت: کادر فنی در این مدت خیلی زحمت کشیده است، در هر بازی جلسه آنالیز داریم و اتحادمان را باید نشان بدهیم. 

وی در خصوص ناراحتی شجاع خلیل‌زاده از فحاشی هواداران استقلال توضیح داد: شجاع دوست خوب من است و این شعارها درست نیست. امیدوارم در بازی‌های دیگر چنین مسائلی را نبینیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال در مورد دو دیدار آتی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان تصریح کرد: امیداریم در دو بازی پیش‌رو موفق باشیم و حریفان را ببریم. 

حسینی در خصوص اینکه آیا جو ایجاد شده بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها  تمام شد، گفت: در این مورد هفته گذشته صحبت کردیم. امیدوارم این مسئله حل شود. 

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا