به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ایمان سلیمی پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر. بازی خیلی سختی بود. چنین بازی‌های بزرگی مخصوصاً در خانه نیاز به کسب امتیاز دارد. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم. وی در مورد فشاری که روی خودش وجود داشت، توضیح […]

- خاطرات خوبی در تراکتور داشتم اما اکنون بازیکن استقلال هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ایمان سلیمی پس از برتری ۲ بر صفر استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر. بازی خیلی سختی بود. چنین بازی‌های بزرگی مخصوصاً در خانه نیاز به کسب امتیاز دارد. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.

وی در مورد فشاری که روی خودش وجود داشت، توضیح داد: خیر، در شرایط خیلی خوبی بودم و تمرکزم را در تمرینات و بازی‌ها نگه داشتم. می‌توانستم در فاز هجومی به تیم نیز کمک کنم. روی ارسال خیلی خوب مهدی‌پور توانستم گل بزنم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در این بازی مقابل تیم سابقش قرار گرفت، عنوان کرد: خاطرات خوبی در تراکتور داشتم اما اکنون بازیکن استقلال هستم. 

سلیمی در پاسخ به این سؤال که این استقلال خیلی هواداران را امیدوار کرده است، گفت: بازی‌ها هفته به هفته است. اگر هفته آینده نتیجه نگیریم روند  تیم نزولی می‌شود. هر هفته باید به سه امتیاز فکر کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. 

وی در خصوص جا افتادن در خط دفاعی این تیم توضیح داد: همه بازیکنانی که امروز حتی روی نیمکت نشسته بودند فوق‌العاده هستند. همه یک هدف داریم. باید دید در ادامه فصل چه می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص همکاری با جواد نکونام گفت: عالی است. از هر بازیکنی که پرسیدیم این را می‌گوید. نکونام جزو پرافتخارترین بازیکنان ما است و ما هم از او خیلی یاد می‌گیریم.

سلیمی در مورد وضعیت محمدحسین مرادمند اظهار داشت: ضربه‌ای به پای او خورد که خودش باید بیشتر صحبت کند. ما در جریان بازی بودیم امیدوارم اتفاقی نیفتاده باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا