خلیل زاده: شاید به خاطر این صحبت‌ها قلعه نویی از من ناراحت شود
خلیل زاده: شاید به خاطر این صحبت‌ها قلعه نویی از من ناراحت شود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، شجاع خلیل زاده پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل استقلال، اظهار داشت: ابتدا به همه هواداران‌مان که این همه راه به استادیوم آمدند و تراکتور را تشویق کردند، خسته نباشید می‌گویم. دست تک تک آنها را می‌بوسیم. امروز حق ما واقعا باخت نبود زیرا فوتبال بهتری بازی کردیم.  […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، شجاع خلیل زاده پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل استقلال، اظهار داشت: ابتدا به همه هواداران‌مان که این همه راه به استادیوم آمدند و تراکتور را تشویق کردند، خسته نباشید می‌گویم. دست تک تک آنها را می‌بوسیم. امروز حق ما واقعا باخت نبود زیرا فوتبال بهتری بازی کردیم. 

وی افزود: در فوتبال نمی‌توانید نتیجه را پیش‌بینی کنید. روی ۲ ضربه ایستگاهی گل خوردیم در شرایطی که بازی دست ما بود. نشد اما امیدوارم در بازی بعدی جبران کرده و دل هواداران‌ عزیز تراکتور را شاد کنیم.

کاپیتان تراکتور درمورد شعارهای هواداران استقلال علیه خودش، گفت: آنها برای من قابل احترام هستند. پیش می‌آید که به من فحاشی می‌کنند اما دوست‌شان دارم. می‌خواهند فحاشی کنند یا نکنند. به هر حال فوتبال است. من باید چه بگویم. نمی‌شود که من هم فحش بدهم. وظیفه ما بازی کردن است. در استادیوم فحاشی و همه چیز وجود دارد. دوستان استقلالی زیاد داریم که همه برای ما عزیز هستند. 

*روی ۲ اشتباه بچه گانه گل خوردیم

خلیل‌زاده درمورد نوسانات تراکتور در این فصل، توضیح داد: تیم خوبی داریم اما اکنون روی دور بدشانسی هستیم. واقعا حیف است. بازی دست ما بود و روی ۲ اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی درمورد آغاز اردوی تیم ملی از روز دوشنبه این هفته، گفت: شرایط خوب است. امیدوارم مردم از تیم ملی حمایت کنند. یک بازی خیلی سخت با ازبکستان داریم و بازی با هنگ کنگ هم راحت نیست. هواداران حمایت کنند تا تیم ملی کشورمان و امیر قلعه‌نویی موفق باشند.

استقلال از یک موقعیت خود ۲ گل زد؟

کاپیتان تراکتور اضافه کرد: تراکتور امروز آن روی فوتبال را دید. حق ما باخت نبود. به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. شرمنده هواداران شدیم و حق ما در این بازی برد بود. چه می‌توانم بگویم وقتی استقلال از یک موقعیت خود ۲ گل زد؟

خلیل‌زاده درمورد بی‌احترامی هواداران استقلال به خودش، تصریح کرد: گفتم عزیز هستند و دوست‌شان دارم اما اگر به خانواده شما در زمین فحش بدهند، ناراحت می‌شوید یا نمی‌شوید؟ هرچه دلتان می‌خواهد به خود من فحاشی کنید اما به خانواده‌ام کاری نداشته باشید. شاید برخی بچه‌ها تحت تاثیر لیدرهای استقلال قرار بگیرند اما وقتی خانم به ورزشگاه می‌آید، باید مراعات آنها را بکنند.

*لیاقت نداریم بانوان ورزشگاه بیایند

وی اضافه کرد: لیاقت نداریم بانوان به ورزشگاه بیایند زیرا برخی آقایان دور از جان برخی هواداران عزیز استقلال، بی‌فرهنگ هستند که به استادیوم می‌آیند. این افراد را از همه هواداران استقلال جدا می‌کنم. یکی از همان افرادی که فحش می‌دهد به درون زمین بیاید و فحش خواهر و مادر بخورد. آیا می‌تواند در زمین بماند؟ این کار واقعا درست نیست. نمی‌دانم دیدید یا ندیدید اما قبل از بازی و در زمان گرم کردن، بدون هیچ دلیلی به من فحش دادند. در شرایطی که می‌دویدم و راه خودم را می‌رفتم. 

کاپیتان تراکتور تصریح کرد: سبک بازی من درگیر شدن است و نمی‌توانم درگیر نشوم. خواهش می‌کنم ساکت شوید و به خانواده من فحش ندهید.  اگر به او فحش بدهید، ظاهرا به خانواده خودتان فحش داده‌اید. تا این اندازه نباید بی‌شخصیت و بی‌تربیت باشید. خیلی دوستان استقلالی دارم اما افرادی که به استادیوم می‌آیند باید بفهمند خانم‌ها اینجا هستند و باید شخصیت و تربیت خانوادگی داشته باشند که فحش خواهر و مادر ندهند.

*شاید به خاطر این صحبت‌ها، قلعه‌نویی از دست من ناراحت شود

وی درمورد آغاز اردوی تیم ملی، توضیح داد: ۲ بازی حساس داریم. امیدوارم هواداران کمک کنند و به استادیوم بیایند. باید تیم ملی را تشویق کنند تا بتوانیم با برد دل آنها را شاد کنیم. امیدوارم بهترین اتفاق با امیر قلعه‌نویی برای ما بیفتد.

بازیکن تیم ملی درواکنش به این موضوع که تا جام ملت‌های آسیا وقت زیادی باقی نمانده است، عنوان کرد: امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش به تیم ملی کمک کنند. شرایط خوب نیست. کادرفنی هنوز حقوقی نگرفته. شاید به خاطر این صحبت‌ها، قلعه‌نویی از دست من ناراحت شود. باید از لحاظ مالی به فدراسیون کمک شود زیرا شرایط واقعا سخت است. فدراسیون تنها است و باید وزارت ورزش کمک کند تا بتوانیم این مسیر سخت را در جام ملت‌ها و مقدماتی جام جهانی طی کنیم.

خلیل‌زاده در خصوص برتری تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل در جام جهانی، اظهار داشت: بازی را ندیدم اما خدا را شکر. افتخاری برای فوتبال ما است و به حسین عبدی و بازیکنانش تبریک می‌گویم. امیدوارم تداوم داشته باشد و بهترین نتایج را بگیرند. 

وی درمورد اینکه ژاپن اصلی‌ترین حریف ما در جام ملت‌ها است، توضیح داد: ژاپن در دوره قبلی هم تیم خیلی خوبی بود اما قطر توانست این تیم را ببرد و قهرمان شود. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. امروز هم حق تراکتور باخت نبود که باختیم. فوتبال همین است.

*شرمنده هواداران هستم

مدافع تراکتور درخصوص اظهارنظر خمز مبنی بر اینکه هرکس نبیند سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند کور است، گفت: تیم ما هم خیلی خوب است. اگر فوتبالی بخواهیم حساب کنیم، بهترین فوتبال لیگ را بازی می‌کنیم اما بدشانسی می‌آوریم. بازی‌های بسیار زیادی در لیگ مانده و هر هفته تراکتور بهتر می‌شود. امیدوارم در ادامه بهترین روند را داشته باشیم. واقعا بابت این باخت برای هواداران تراکتور ناراحت هستم. به عنوان نماینده تیم شرمنده آنها هستم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها دل آنها را شاد کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس