تداوم شکست‌های میلواکی باکس/ تلاش‌های استفان‌کری گلدن استیت را برنده نکرد
تداوم شکست‌های میلواکی باکس/ تلاش‌های استفان‌کری گلدن استیت را برنده نکرد

در ادامه رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای، بامداد امروز  بوستون سلتیکس تیم رده دوم کنفرانس شرق ۱۱۷- ۹۴  تورنتو رپترز را شکست داد و هفتمین برد فصل خود را جشن گرفت. در این بازی جیلن براوون  با ۲۹ امتیاز و جیسون تاتوم با ۲۷ امتیاز نقش پررنگی در پیروزی تیمشان ایفا کردند. میلواکی باکس  از کنفرانس […]

- تداوم شکست‌های میلواکی باکس/ تلاش‌های استفان‌کری گلدن استیت را برنده نکرد

در ادامه رقابت‌های بسکتبال ان بی‌ای، بامداد امروز  بوستون سلتیکس تیم رده دوم کنفرانس شرق ۱۱۷- ۹۴  تورنتو رپترز را شکست داد و هفتمین برد فصل خود را جشن گرفت. در این بازی جیلن براوون  با ۲۹ امتیاز و جیسون تاتوم با ۲۷ امتیاز نقش پررنگی در پیروزی تیمشان ایفا کردند.

میلواکی باکس  از کنفرانس شرق  ۹۷ – ۱۱۲  نتیجه را به اورلاندو مجیک واگذار کرد. در این بازی یانیس آنتتوکومپو با کسب ۳۵ امتیاز، ده ریباند و هفت پاس منجر به امتیاز بهترین بازیکن میدان بود، اما تلاش‌های او برای برد میلواکی ناکام ماند  و این تیم متحمل چهارمین باخت فصل خود شد.

میامی هیت دیگر تیم شرق ۱۱۷ – ۱۰۹ آتلانتا هاکس را مغلوب کرد بم آدبایو سنتر میامی با ۲۶ امتیاز، ۱۷ ریباند و پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود. در آنسوی میدان تلاش‌های تائه یانگ با با ۲۷ امتیاز، دو ریباند و یازده پاس منجر به امتیاز برای برد آتلانتا ناکام ماند؛ و کلیولند کاوالیرز از کنفرانس شرق ۱۱۸ – ۱۱۰ گلدن استیت وری یرز را شکست داد. استفان کری ستاره گلدن استیت با به دست آوردن  سی امتیاز نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در جدول رده بندی بسکتبال ان بی‌ای فیلادلفیا، بوستون و‌ایندیانا و در کنفرانس غرب دنور، دالاس و مینه سوتا در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران