صحبت های مربی تراکتور درباره جنجال بازی با استقلال، بیانیه نویسی‌ها و شاهکار فوتبال ایران
صحبت های مربی تراکتور درباره جنجال بازی با استقلال، بیانیه نویسی‌ها و شاهکار فوتبال ایران

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال تراکتور در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته دهم لیگ برتر برابر استقلال تن به شکست داد. درباره این بازی و همچنین موفقیت تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در دیدار با برزیل با مربی تراکتوری‌ها گفت و گویی را انجام دادیم. محمد نصرتی در ابتدا درباره پیروزی تیم فوتبال نوجوانان گفت: […]

- صحبت های مربی تراکتور درباره جنجال بازی با استقلال، بیانیه نویسی‌ها و شاهکار فوتبال ایران

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم فوتبال تراکتور در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته دهم لیگ برتر برابر استقلال تن به شکست داد. درباره این بازی و همچنین موفقیت تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در دیدار با برزیل با مربی تراکتوری‌ها گفت و گویی را انجام دادیم.

محمد نصرتی در ابتدا درباره پیروزی تیم فوتبال نوجوانان گفت: این یک شاهکار بود. من چون درگیر بازی با استقلال بودم نتوانستم مسابقه را به طور کامل تماشا کنم و «هایلایت‌»های بازی را دیدم. همیشه تیم‌های آمریکای جنوبی و بخصوص برزیل و آرژانتین و … روی فوتبال پایه سرمایه گذاری می‌کنند. همین نیمار و کوتینیو از تیم نوجوانان آمدند بالا. وقتی تیم ما این تیم را می‌برد یعنی پتانسیل و نیروی انسانی داریم پس نگذاریم این‌ها رها بشوند. باید از این‌ها مراقبت شود. خیلی ستاره‌ها داشتیم که نابود شدند و کنار رفتند و حالا کاری کنیم که این استعداد‌ها به سطح بالای فوتبال ایران برسند. امیدوارم این‌ها خوب مدیریت شوند. در بحث پایه‌ها و همین تیم نوجوانان ثبات وجود داشت و ما نتیجه اش را دیدیم.
وی درباره روند لیگ برتر نیز گفت: تیم‌ها دارند بهتر کار می‌کنند به لحاظ تاکتیکی، ولی زیرساخت‌های ضعیفی داریم. باید ورزشگاه‌ها را استاندارد کنیم و اگر قرار است وی‌ای آر باشد باید زیرساخت آن نیز ایجاد شود.زمانی که ما برای تیم ملی بازی می‌کردیم یک مسابقه با تیم ملی آلمان داشتیم. آن زمان در ورزشگاه آزادی با سه دوربین فیلمبرداری می‌کردند. شبکه ZDF آلمان حق پخش را خرید و خودشان ۱۶ دوربین گذاشتند؛ یعنی آن سال آنگونه برنامه ریزی داشتند و الان ما هنوز هم برخی ورزشگاههایمان با یکی دو دوربین فیلمبرداری می‌شود. کیفیت چمن خوب نیست. ما داریم عقب می‌افتیم از کشور‌های همسایه و نباید بگذاریم این فاصله بیشتر شود.

وی درباره داوری بازی دیروز استقلال و تراکتور گفت: داوری خوب بود و من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

نصرتی درباره جو ورزشگاه و حضور هواداران تراکتور گفت: من خودم شرمنده هواداران تراکتور هستم که از راه‌های دور آمدند و نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. به سهم خودم عذرخواهی می‌کنم. دوست دارم شرایط طوری باشد که این هواداران امیدوار شوند و موفقیت تیم شان را ببینند.

مربی تراکتور درباره توهین به شجاع خلیل زاده گفت: متاسفانه همیشه این توهین‌ها بوده و وقتی بازیکنی از استقلال و یا پرسپولیس برابر تیم مقابل قرار می‌گیرد این رفتار‌ها را می‌بینیم که واقعا زیبنده فوتبال ما و فرهنگ ما نیست. شجاع هم، چون قبلا بازیکن پرسپولیس بوده دیروز مورد حمله قرار گرفت. باید این فرهنگ غلط از بین برود و هر هواداری تیم خودش را تشویق کند. دیروز دیدید که سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال هم گفت که با شجاع رفیق است. خب وقتی بازیکنان اینگونه با هم رفیق هستند نباید عده‌ای به این‌ها توهین کنند.

وی درباره رواج بیانیه نویسی در فوتبال ایران اظهار داشت: این هم اشتباه است. من می‌گویم هر تیمی تمرکز خودش را روی کار خودش بگذارد. در بحث فنی دانش خودمان را بالا ببریم و دنبال مسایل دیگری نباشیم. مردم هم از این مسایل خوشش شان نمی‌آید و نباید کاری کنیم که از فوتبال زده شوند.

نصرتی در پایان درباره این موضوع که آیا شرایط تراکتور بهتر خواهد شد گفت: تمام تلاش ما همین است. شخصا دوست دارم بیشتر کمک کنم تا وضعیت تیم بهتر شود، چون حق هوادار ما که این همه راه می‌آید و در شهر‌های مختلف حمایت مان می‌کند دیدن موفقیت تیمش است.

منبع: اطلاعات انلاین