هاشمی: مقابل کاله خوب بازی نکردیم و باختیم
هاشمی: مقابل کاله خوب بازی نکردیم و باختیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مصطفی هاشمی در مورد شکست شهرداری گرگان مقابل کاله آمل در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: نتیجه حاکی از این است که ما خوب بازی نکردیم. یک جاهایی تیم برتر بودیم، اما اشتباهاتی داشتیم که این هم به منِ مربی بر می‌گردد. بازیکنان تلاشی که باید می‌کردند را […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مصطفی هاشمی در مورد شکست شهرداری گرگان مقابل کاله آمل در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: نتیجه حاکی از این است که ما خوب بازی نکردیم. یک جاهایی تیم برتر بودیم، اما اشتباهاتی داشتیم که این هم به منِ مربی بر می‌گردد. بازیکنان تلاشی که باید می‌کردند را کردند. فکر می‌کردم در مواقعی یک مقدار ساده انگاری کردیم درصورتی که می‌دانستیم لیگ سختی داریم. تمرکز نداشتیم و در جاهایی که می‌توانستیم واکنش‌های خوبی نشان دهیم، توپ‌ها را لو دادیم.

وی ادامه داد: وقتی کار به ۳، ۴ دقیقه آخر کشیده می شود و اختلاف ۵، ۶ امتیاز است، فشار چند برابر می شود. باید یاد بگیریم که این شکست آخر دنیا نیست و باید ببینیم چه اتفاقاتی برای ما افتاده است؛ ممکن است اشکالات ذهنی باشد یا فنی یا شاید هم هر دو. نباید سیبل را به سمت بازیکنان بگیریم، چون آنها تلاش شان را کردند. سعی می‌کنیم این باخت و ناکامی را جبران کنیم.

سرمربی شهرداری گرگان در مورد اینکه چرا پله بازیکن خارجی اش را بازی نداد، گفت: او از دو روز قبل کشیدگی کشاله داشت و این ریسک را نکردیم که بازی بدهم، چون ممکن بود در بازی حساس با ساجس این بازیکن را از دست بدهیم، اما این دلیل باخت ما نیست. ما همین تیم کاله را در بازی تدارکاتی به راحتی برده بودیم، اما در این مسابقه حتما بهتر از ما بودند و برنده شدند. مطمئن باشید ما هم بر می‌گردیم.

وی در مورد دیدارهای آتی گفت: باید روز چهارشنبه در لبنان با ساجس بازی داریم و بعد از آن در تهران با مهرام بازی خواهیم کرد و سپس به مصاف نفت آبادان می رویم.

پایان پیام/





منبع: فارس