پیشنهاد مهم مهاجرانی به رئیسی چه بود؟
پیشنهاد مهم مهاجرانی به رئیسی چه بود؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سید عطاالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در توئیتی با انتقاد از ادبیات رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، خواستار برکناری وی شد و نوشت: دوست دانشمند و فرزانه و نکته‌دان مرحوم دکتر حسن حبیبى [معاون اول دولت‌های هاشمی و خاتمی] مى‌گفت:زمان ژنرال دوگل عده‌اى از گانکسترها در شعبه بانکى در پاریس […]

- پیشنهاد مهم مهاجرانی به رئیسی چه بود؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، سید عطاالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در توئیتی با انتقاد از ادبیات رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، خواستار برکناری وی شد و نوشت: دوست دانشمند و فرزانه و نکته‌دان مرحوم دکتر حسن حبیبى [معاون اول دولت‌های هاشمی و خاتمی] مى‌گفت:
زمان ژنرال دوگل عده‌اى از گانکسترها در شعبه بانکى در پاریس مشتری‌ها را گروگان گرفته بودند. هر قدر پلیس به آنها اخطار مى‌کرد که مردم را آزاد کنند نکردند. وزیر کشور فرانسه با بلندگو دستى و با لهجه لاتى با آنها حرف زد!

وزیر کشور مثل تک گویى محشر بهمن مفید در قیصر حرف زده بود! “من بودم حاجى نصرت، رضا پونصد، على فرصت، آره و اینا خیییلى بودیم!”

گانگستراى لات از صحبت وزیر کشور کف کردند؛ همه‌ی گروگان‌ها را آزاد کردند.

ژنرال دوگل در جلسه‌ی دولت از وزیر کشور تمجید کرد اما او را فورى بر کنار کرد!

دوگل گفت: این ادبیات وزیر کشور فرانسه نیست. نبایست چنین تصویرى در ذهن مردم فرانسه بماند.

ماجراى رئیس دانشکده علوم اجتماعى دانشگاه تهران!؟

آقاى رئیس جمهور، وزیر علوم، شوراى انقلاب فرهنگى به داد دانشگاه برسید! این رئیس محترم دانشکده بایست کار دیگرى مناسب شأن و ادبیاتش بیابد.

منبع: اطلاعات انلاین