حضور بهنام بانی خواننده مطرح کشورمان در ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری جدال استقلال با تراکتور یکی از اتفاقات جانبی این مسابقه بود که بازتاب رسانه‌ای فراوانی هم داشت. بانی پس از پایان دیدار در میان تشویق هواداران استقلال به سمت رختکن این تیم رفت و با بازیکنان و اعضای کادر فنی ملاقات کرد. ورود به […]

حضور بهنام بانی خواننده مطرح کشورمان در ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری جدال استقلال با تراکتور یکی از اتفاقات جانبی این مسابقه بود که بازتاب رسانه‌ای فراوانی هم داشت. بانی پس از پایان دیدار در میان تشویق هواداران استقلال به سمت رختکن این تیم رفت و با بازیکنان و اعضای کادر فنی ملاقات کرد.

ورود به لطف مدیرعامل
برخلاف شایعات مطرح‌شده، بهنام بانی مهمان ویژه جواد نکونام نبود و حتی برخی از اطرافیان تیم می‌گفتند سرمربی استقلال اصلا نمی‌دانست این خواننده به استادیوم آمده است. از قرار معلوم بانی در ورزشگاه علی خطیر را دید و با برخورد گرم مدیرعامل استقلال مواجه شد. خطیر پس از پایان بازی این خواننده را با خودش به سمت رختکن استقلال برد و در واقع بهنام به‌نوعی مهمان مدیرعامل باشگاه استقلال بود. این دو نفر با هم وارد رختکن شدند و جواد نکونام هم به حرمت مدیرعامل استقلال و همچنین اعتبار خود این خواننده نه‌تنها با ورودش مخالفت نکرد بلکه برخورد بسیار گرمی با او داشت و همه استقلالی‌ها به‌طور ویژه از بانی استقبال کردند.

تبریک و جلسه
بهنام بانی این پیروزی بزرگ را به تک‌تک بازیکنان و مربیان استقلال تبریک گفت و برایشان آرزوی موفقیت کرد و تاکید داشت دلش می‌خواهد قهرمانی استقلال در رقابت‌های این فصل را ببیند. او همچنین دقایقی هم در گوشه رختکن با خود جواد نکونام مشغول گفت‌وگو شد و برایش آرزوی موفقیت کرد. دقایقی قبل از این‌که استقلالی‌ها رختکن را ترک کنند هم بهنام همراه با جواد نکونام، حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور و… یک جلسه سرپایی برگزار کرد و همه‌چیز با بگو و بخند جلو رفت.

همسفر با استقلالی‌ها
داستان خواننده معروف با اعضای تیم استقلال به همین جا ختم نشد چون آبی‌پوشان بانی را سوار اتوبوس خودشان کردند و او همراه با بازیکنان فاصله میان ورزشگاه آزادی تا هتل را طی کرد و همراه با آن‌ها راهی هتل شد تا از آن‌جا مجموعه ورزشی آزادی را ترک کند. بهنام بانی قبلا هم بارها از علاقه خودش به استقلال صحبت کرده بود و حتی چند بار در جریان دیدارهای تیم هنرمندان او را با لباس آبی دیده بودیم.

بهنام بانی و خطیر

منبع: خبـر ورزشی