شرایط پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد
شرایط پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد

فارس نوشت: مهدی حاجی‌وند مشاور رئیس سازمان بورس از واریز سود سهام عدالت به صورت دو مرحله‌ای خبر داد. حاجی‌وند گفت:‌ تاکنون مجامع حدود ۹۰ درصد از شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت برگزار شده و ۳ تا ۴ شرکت مانده‌اند که آن هم به زودی مجامع‌شان برگزار می‌شود و تکلیف سود سهامداران عدالت با برگزاری این مجامع […]

- شرایط پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد

فارس نوشت: مهدی حاجی‌وند مشاور رئیس سازمان بورس از واریز سود سهام عدالت به صورت دو مرحله‌ای خبر داد.

حاجی‌وند گفت:‌ تاکنون مجامع حدود ۹۰ درصد از شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت برگزار شده و ۳ تا ۴ شرکت مانده‌اند که آن هم به زودی مجامع‌شان برگزار می‌شود و تکلیف سود سهامداران عدالت با برگزاری این مجامع روشن خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان بورس در مورد میزان سود سهام عدالت هم گفت: وقتی مجامع شرکت‌ها برگزار شود و میزان سود قابل تقسیم برای سهامداران مشخص شود، می‌توان در مورد میزان سود سهام عدالت هر فرد اظهارنظر کرد اما آنچه الان مشخص است به احتمال زیاد این سود در دو مرحله مانند سال گذشته پرداخت خواهد شد.

حاجی‌وند گفت: برخی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر سود سهامداران خود از جمله سهام عدالت را واریز کرده‌اند و پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد که بقیه شرکت‌ها هم سود سهام عدالت را واریز کنند و بعد از تجمیع این سودها به حساب ذی‌نفعان و سهامداران عدالت واریز خواهد شد.

به گفته وی، برخی شرکت‌ها از مهلت قانونی برگزاری مجمع تا واریز سود استفاده می‌کنند و هنوز سود خود را هم واریز نکرده‌اند، اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: اطلاعات انلاین