دختران یخی ایران به مدال برنز رسیدند
دختران یخی ایران به مدال برنز رسیدند

به گزارش زیرنویس، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان امروز در چهارمین مسابقه کاپ توسعه هاکی روی یخ زنان جهان که به میزبانی کشور لهستان برگزار شد، به مصاف تیم ایرلند رفتند و با پیروزی ۳ بر یک به عنوان سومی این پیکارها دست یافتند. ملی پوشان کشورمان هفته گذشته و در اولین دیدار خود […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان امروز در چهارمین مسابقه کاپ توسعه هاکی روی یخ زنان جهان که به میزبانی کشور لهستان برگزار شد، به مصاف تیم ایرلند رفتند و با پیروزی ۳ بر یک به عنوان سومی این پیکارها دست یافتند.

ملی پوشان کشورمان هفته گذشته و در اولین دیدار خود مقابل همین تیم به میدان رفته بودند و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

هاکی بازان کشورمان سپس مقابل تیم‌های کلمبیا و آرژانتین که سابقه‌ای چند دهه‌ای در این رشته دارند و از امکانات مناسب و چندین پیست برخوردارند به ترتیب با نتایج یک بر صفر و ۲ بر یک شکست خوردند تا  برای کسب عنوان سومی به مصاف ایرلند بروند.

آنچه بیش از کسب مقام سومی این مسابقات ارزشمند است تجربه‌ای است که دختران ملی پوش کشورمان از حضور در این مسابقات کسب کردند تا در فروردین با آمادگی و تجربه بالاتری در بازی‌های آسیایی قزاقستان از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنند و در مسابقات زمستانی هاربن چین ( اسفند۱۴۰۳) نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشند.

پایان پیام/





منبع: فارس