به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد قربانی پس از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. واقعا دادن لقب ال‌کلاسیکو به این بازی جذاب درست است. خدا را شکر توانستیم پرسپولیس را ببریم و این برد را تقدیم همه هواداران خوب‌مان می‌کنیم. وی درخصوص حضور هواداران و شور […]

- هر بازیکنی آرزو دارد به تیم ملی دعوت شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد قربانی پس از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. واقعا دادن لقب ال‌کلاسیکو به این بازی جذاب درست است. خدا را شکر توانستیم پرسپولیس را ببریم و این برد را تقدیم همه هواداران خوب‌مان می‌کنیم.

وی درخصوص حضور هواداران و شور و هیجان موجود در ورزشگاه، توضیح داد: همه هواداران امروز به ورزشگاه آمده و از سپاهان حمایت کردند. این جو زیبا و لذت بخش نیز خیلی به ما کمک کرد.

هافبک سپاهان تصریح کرد: نقشی هم که درست کرده بودند، خیلی لذت بخش بود. ۹۰ درصد این برد متعلق به هواداران است که اینگونه از ما حمایت کردند.

قربانی درخصوص قرار گرفتن سپاهان در رتبه پنجم جدول، عنوان کرد: ما بازی عقب افتاده داریم و بازی‌های کمتری نسبت به حریفان داریم. با انجام شدن آن بازی‌ها به جدول بازمی‌گردیم. ان‌شاءالله بار دیگر به جایگاه اصلی‌مان بازخواهیم گشت.

وی درمورد دعوت خود به اردوی تیم ملی، گفت: قبلا هم گفته بودم هر بازیکنی آرزو دارد به تیم ملی کشورش دعوت شود. خدا را شکر امیر قلعه‌نویی به من اعتماد کرد و این فرصت را داد تا به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم عملکردم به شکلی باشد که برای این تیم مثمرثمر باشم.

منبع: ایسـنا