گلباران نماینده آسیا توسط آمریکا و برتری آلمان با درخشش بازیکن بارسا
گلباران نماینده آسیا توسط آمریکا و برتری آلمان با درخشش بازیکن بارسا

دور اول مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با برگزاری ۲ بازی تمام شد. در گروه E آمریکا مقابل کره‌جنوبی در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا به برتری ۳ بر یک رسید. نیمفاشا برچیماس (۷ و ۷۳) و کروز مدینا (۴۹) برای یانکی‌ها و کیم میونگ جون (۳۵) برای تیم شرق آسیایی […]

- گلباران نماینده آسیا توسط آمریکا و برتری آلمان با درخشش بازیکن بارسا

دور اول مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با برگزاری ۲ بازی تمام شد.

در گروه E آمریکا مقابل کره‌جنوبی در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا به برتری ۳ بر یک رسید. نیمفاشا برچیماس (۷ و ۷۳) و کروز مدینا (۴۹) برای یانکی‌ها و کیم میونگ جون (۳۵) برای تیم شرق آسیایی در این بازی گلزنی کردند. 

با این نتیجه آمریکا پس از فرانسه در رتبه دوم گروه قرار گرفت و کره نیز با تفاضل گل بهتر نسبت به بورکینافاسو روی پله سوم جدول ایستاد.

از گروه F نیز آلمان و مکزیک در دیدار همزمان به میزبانی ورزشگاه جالاک هاروپات به مصاف هم رفتند که در نهایت ژرمن‌ها هم ۳ بر یک برنده شدند. نوح درویش، بازیکن بارسلونا زننده گل اول این تیم در دقیقه ۲۹ بود و مکس موئرستث (۳۸) و اریک داسیلوا موریرا (۵۳) دیگر گل‌های آلمان را به ثمر رساندند. تاهیل خیمنز (۷۵) نیز زننده تک گل مکزیک بود.

آلمان با این نتیجه ۳ امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ونزوئلا در رده دوم جای گرفت. مکزیک صفر امتیازی نیز با تفاضل گل کمتر نسبت نیوزیلند سوم شد.

باشگاه خبرنگاران