لورکوزن صدر جدول را از بایرن مونیخ پس گرفت
لورکوزن صدر جدول را از بایرن مونیخ پس گرفت

در سومین روز از هفته یازدهم بوندسلیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه خانگی خود پذیرای یونیون برلین بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد. الکس گریمالدو در دقیقه ۲۳، اودیلون کاسونو در دقیقه ۵۷، جاناتان تاه در دقیقه ۷۳ و ناتان تیا در دقیقه ۸۳ […]

- لورکوزن صدر جدول را از بایرن مونیخ پس گرفت

در سومین روز از هفته یازدهم بوندسلیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرلورکوزن در ورزشگاه خانگی خود پذیرای یونیون برلین بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد.

الکس گریمالدو در دقیقه ۲۳، اودیلون کاسونو در دقیقه ۵۷، جاناتان تاه در دقیقه ۷۳ و ناتان تیا در دقیقه ۸۳ گل‌های تیم تحت هدایت ژابی آلونسو را به ثمر رساندند تا بایرلورکوزن ضمن تداوم روند شکست ناپذیری‌اش، با کسب دهمین برد خود در این فصل ۳۱ امتیازی شود و صدر جدول را از بایرن مونیخ ۲۹ امتیازی پس بگیرد. بعد از این دو تیم نیز اشتوتگارت با ۲۴ امتیاز و دورتموند با ۲۱ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیدار‌های هفته یازدهم بوندسلیگا امشب با دو بازی به پایان می‌رسد که در بازی نخست وردربرمن میزبان اینتراخت فرانکفورت است و در بازی دوم، لایپزیگ از فرایبورگ پذیرایی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران