گل رضا اسدی یک شاهکار به‌تمام معنا بود. یک گل بی‌حرف و حدیث که نشان داد چرا سپاهان این بازیکن را از تراکتور خرید. سپاهان به جز آن گل حداقل می‌توانست ۲ گل دیگر هم بزند اما در یک مورد بیرانوند (که روز چندان خوبی نداشت) تک‌به‌تک گرفت و در یک مورد دیگر هم مهاجمان […]

- همیشه بیرانوند کلین شیت نمی کند آقای گل محمدی

گل رضا اسدی یک شاهکار به‌تمام معنا بود. یک گل بی‌حرف و حدیث که نشان داد چرا سپاهان این بازیکن را از تراکتور خرید. سپاهان به جز آن گل حداقل می‌توانست ۲ گل دیگر هم بزند اما در یک مورد بیرانوند (که روز چندان خوبی نداشت) تک‌به‌تک گرفت و در یک مورد دیگر هم مهاجمان سپاهان دقت کافی را نداشت. در مجموع باید پذیرفت که پرسپولیس شرایط مطلوبی ندارد و قرار نیست همیشه مثل بازی با استقلال تاجیکستان، بیرانوند این تیم و گل‌محمدی را نجات بدهد و کلین شیت کند. پرسپولیس این روزها مشکلات زیادی دارد و حتی از نظر فنی هم ایرادات بسیاری به گل‌محمدی وارد است چرا که تیم او که بهترین هافبک‌ها را در اختیار دارد، حتی در خلق موقعیت گلزنی هم مشکل دارد چه رسد به خود گلزنی! این مشکل در بازی با ملوان هم مشهود بود و در آسیا هم مقابل نماینده تاجیکستان به خوبی دیدیم که پرسپولیس نمی‌تواند موقعیت گل خلق کند.پس همه چیز را نمی‌توان به گردن سرماخوردگی یا فصل نقل و انتقالات انداخت.
اوج استیصال پرسپولیس جایی بود که شهاب زاهدی در دقایق پایانی قصد داشت به آن شکل تابلو با دست توپ را وارد دروازه سپاهان کند و اخراج شد تا در بازی بعدی لیگ برتر، گل‌محمدی او را هم نداشته باشد و مجبور به استفاده دوباره از نبیل باهویی شود! تیم یحیی نه‌تنها در خط حمله که در سایر خطوط هم ایرادات زیادی دارد و اصلاً مثل پرسپولیس پارسال نیست در حالی که اسکلت تیم تغییری نکرده و تقریباً همان نفرات در ترکیب سرخپوشان بازی می‌کنند.
از شایستگی‌های سپاهان هم باید نوشت. آنها بعد از شوک ۴ امتیازی در لیگ برتر و شوک آسیایی بابت باخت غیرفوتبالی به الاتحاد عربستان دوباره احیا شدند و این احیا شدن از نشانه‌های تیم‌های بزرگ است. سپاهان قطعاً امسال جام می‌خواهد و فراموش نکنیم که استقلال را هم در نقش جهان شکست داده بود. آنها مزد برتری خود مقابل مدافع قهرمانی را با دعوت ۷ بازیکن‌شان به تیم ملی گرفتند و مهم‌تر از همه اینکه جوان‌هایی دارند که می‌توانند آینده سپاهان را بسازند و حتی این تیم را از خریدهای گرانقیمت بی‌نیاز کنند. جوان‌هایی مثل جواد حسین‌نژاد (که استایلی شبیه جوانی‌های فرهاد مجیدی دارد) آریا یوسفی و… که قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

منبع: خبـر ورزشی