سپاهان کجا پرسپولیس را خلع سلاح کرد/چرا یحیی گفت کلک خوردیم؟
سپاهان کجا پرسپولیس را خلع سلاح کرد/چرا یحیی گفت کلک خوردیم؟

گل محمدی در کنفرانس قبل از بازی با سپاهان گفته بود پرسپولیس در نقل و انتقالات کلک خورد.

 

وقت آن رسیده تا یک‌بار دیگر عملکرد تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات را مرور کنیم. تراکتور کلی بازیکن گرفت که خودشان هم دلیلش را نمی‌دانند! حتی پاکو خمز همان هفته اول گفت من نقش چندانی در بستن این تیم نداشتم. استقلال به جز مهرداد محمدی نتوانست بازیکن بزرگ دیگری بخرد و پرسپولیس هم فقط امثال کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی را خرید به طوری که یحیی گفته بود در نقل و انتقالات به پرسپولیس کلک زدند.

اما سپاهان چه کرد؟ این تیم رضا اسدی را از تراکتور گرفت که امروز آن گل زیبا را زد و آل‌کثیر را از پرسپولیس گرفت تا روی نیمکت بنشاند اما پرسپولیس را مثل تراکتور خلع سلاح کرد! در واقع سیاست و استراتژی سپاهان در نقل و انتقالات کاملاً درست بود و ثابت کرد برای موفقیت فقط پول داشتن کافی نیست چون تراکتور، فولاد، گل‌گهر و حتی پرسپولیس و استقلال هم بدون پول نبودند.

اگر از سپاهان ۴ امتیاز کسر نمی‌شد، این تیم حالا شرایط جدولی به مراتب بهتری داشت هرچند الان هم یک بازی عقب‌افتاده دارد و تازه به بازگشت ۲ امتیاز از آن ۴ امتیاز هم امیدوار است.
سپاهان برخلاف ۹۰ درصد باشگاه‌های ایرانی در فصل نقل و انتقالات «استراتژی» دارد و می‌داند چه کار می‌کند. بعضی از باشگاه‌ها که کلاً اختیارشان دست دلال‌هاست و بعضی‌های دیگر هم فقط از روی چشم و هم‌چشمی و بر اساس فشارهای فضای مجازی و پیج‌های هواداری بازیکن می‌خرند!

منبع: خبـر ورزشی