آمار عجیب تیمی که پرسپولیس و استقلال را برد
آمار عجیب تیمی که پرسپولیس و استقلال را برد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،سپاهان اولین شکست فصل پرسپولیس را در اصفهان به این تیم تحمیل کرد و حالا یکی از مدعیان جدی و سرسخت قهرمانی است. نکته اینجاست که سپاهان فقط یک باخت داشته که آن هم مقابل ملوان در خود اصفهان بوده و این جزء اتفاقات عجیب لیگ برتر امسال محسوب می‌شود. نکته […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،سپاهان اولین شکست فصل پرسپولیس را در اصفهان به این تیم تحمیل کرد و حالا یکی از مدعیان جدی و سرسخت قهرمانی است. نکته اینجاست که سپاهان فقط یک باخت داشته که آن هم مقابل ملوان در خود اصفهان بوده و این جزء اتفاقات عجیب لیگ برتر امسال محسوب می‌شود. نکته عجیب‌تر اینکه ملوان این هفته در انزلی نتوانست از پس استقلال خوزستان برآید و دو امتیاز حساس را از دست داد وگرنه شرایط جدولی به مراتب بهتری پیدا می‌کرد و امروز به جای ذوب آهن دوم بود.

سپاهان البته ۴ امتیاز را هم به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه از دست داده در حالی که آنها امیدوارند حداقل ۲ امتیاز آنها طی روزها و هفته‌های آینده برگردد.
بدون شک سپاهان امسال یکی از تیم‌های شایسته فوتبال ایران است که در آسیا هم با وجود رای ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس خوبی برای صعود دارد اما فراموش نکنیم که آنها در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید در تهران مهمان تیم‌های مدعی پرسپولیس و استقلال باشند.

پایان پیام/





منبع: فارس