به گزارش خبرنگار مهر، دور اول مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی با برگزاری ۱۲ دیدار در ۶ گروه به پایان رسید و تیم‌ها در اولین مسابقه عیار خود را سنجیدند. دور دوم این مسابقات از ۲۲ آبان پیگیری می‌شود و تیم ایران در تاریخ ۲۳ آبان به مصاف انگلیس خواهد رفت. برنامه دور […]

به گزارش خبرنگار مهر، دور اول مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی با برگزاری ۱۲ دیدار در ۶ گروه به پایان رسید و تیم‌ها در اولین مسابقه عیار خود را سنجیدند. دور دوم این مسابقات از ۲۲ آبان پیگیری می‌شود و تیم ایران در تاریخ ۲۳ آبان به مصاف انگلیس خواهد رفت. برنامه دور دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۲۲ آبان

گروه A

* نوجوانان مراکش – نوجوانان اکوادور

* نوجوانان اندونزی – پاناما نوجوانان

گروه B

* نوجوانان اسپانیا – نوجوانان مالی

* نوجوانان ازبکستان – نوجوانان کانادا

۲۳ آبان

گروه C

* نوجوانان برزیل – نوجوانان کالدونیای جدید

* نوجوانان ایران – نوجوانان انگلیس

گروه D

* نوجوانان سنگال – نوجوانان لهستان

* نوجوانان ژاپن – نوجوانان آرژانتین

۲۴ آبان

گروه E

* نوجوانان آمریکا – نوجوانان بورکینافاسو

* نوجوانان فرانسه – نوجوانان کره جنوبی

گروه F

* نوجوانان مکزیک – نوجوانان ونزوئلا

* نوجوانان نیوزلند – نوجوانان آلمان

تیم فوتبال نوجوانان ایران آماده دومین غول‌کشی/ ترس به جان انگلیس

ایران شگفتی ساز دور اول و بهترین تیم آسیایی

از بین چهار تیم آسیایی حاضر در جام جهانی زیر ۱۷ سال، تیم نوجوانان ایران با برتری مقابل برزیل، مدافع عنوان قهرمانی، شگفتی ساز هفته نخست این رقابت‌ها بود و توانست تحسین فیفا را برانگیزد و در گروه C این رقابت‌ها موفق شدند در یک بازی کاملاً مسلط و منسجم در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر از برزیل عقب بودند با به ثمر رساندن ۳ گل این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان برسانند. تیم زیر ۱۷ سال انگلیس هم در این گروه با یک نتیجه عجیب موفق شد با ده گل «کالدونیای جدید» را در هم بکوبد. در این گروه انگلیس و ایران سه امتیازی هستند.

ژاپن هم دیگر تیم آسیایی است که در بازی نخست خود مقابل لهستان به برتری رسید. تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان هم آسیایی‌های شکست خورده در دور نخست بودند.

در گروه A این رقابت‌ها تیم فوتبال مراکش موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد پاناما بگذرد و اندونزی میزبان مقابل اکوادور به تساوی یک به یک دست پیدا کرد تا مراکش با سه امتیاز صدرنشین گروه شود. مراکش در دیدار بعدی خود باید به مصاف اکوادور برود و اندونزی با پاناما رقابت کند.

در گروه B نوجوانان اسپانیا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر کانادا را شکست دهند و نوجوانان مالی هم با نتیجه ۳ بر صفر ازبکستان را از پیش رو برداشت. در این گروه اسپانیا و مالی با سه امتیاز اول و دوم هستند و در دور دوم باید به مصاف هم بروند.

در گروه D هم نتایج عجیبی رقم خود. نوجوانان سنگال موفق شدند ۲ بر یک آرژانتین را شکست دهند و ژاپن هم با نتیجه یک بر صفر از سد لهستان عبور کرد.

در گروه E هم نوجوانان فرانسه با ۳ گل بورکینافاسو را از پیش رو برداشت و نوجوانان آمریکا با نتیجه ۳ بر یک کرده جنوبی را شکست داد.

در گروه F هم ونزوئلا ۳ بر صفر نیوزلند را از پیش رو برداشت و آلمان ۳ بر یک مقابل مکزیک به برتری رسید.

منبع: مـهر