هشتمین برد فصل فیلادلفیا با کولاک ماکسی و امبید/ قهرمان فصل قبل حریف رقیب نشد
هشتمین برد فصل فیلادلفیا با کولاک ماکسی و امبید/ قهرمان فصل قبل حریف رقیب نشد

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال ان بی‌ای، بامداد امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز صدرنشین کنفرانس شرق ۱۳۷_۱۲۶ ایندیانا پیسرز را شکست داد و هشتمین برد فصل خود را جشن گرفت. در این دیدار تایریس ماکسی گارد فیلادلفیا با کسب پنجاه امتیاز، هفت ریباند و پنج پاس منجر به گل ستاره میدان بود. جوئل امبید گارد سرشناس […]

- هشتمین برد فصل فیلادلفیا با کولاک ماکسی و امبید/ قهرمان فصل قبل حریف رقیب نشد

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال ان بی‌ای، بامداد امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز صدرنشین کنفرانس شرق ۱۳۷_۱۲۶ ایندیانا پیسرز را شکست داد و هشتمین برد فصل خود را جشن گرفت. در این دیدار تایریس ماکسی گارد فیلادلفیا با کسب پنجاه امتیاز، هفت ریباند و پنج پاس منجر به گل ستاره میدان بود. جوئل امبید گارد سرشناس این تیم هم با کسب ۳۷ امتیاز، سیزده ریباند و هفت پاس منجر به گل نقش پر رنگی در پیروزی سونی سیکسرز داشت.

در دیگر دیدار مهم امروز، دنور ناگتس صدرنشین کنفرانس غرب و قهرمان فصل گذشته این لیگ ۱۰۷_۱۰۴ مقابل هیوستون راکت مغلوب شد نیکولا یوکیچ ستاره دنور طی ۳۸ دقیقه حضورش در زمین بازی سی و شش امتیاز، ۲۱ ریباند و یازده پاس منجر به امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود؛ و دالاس ماوریکس تیم رده سومی کنفرانس شرق ۱۳۶-۱۲۴ نیو اورلینز پلیکانز را مغلوب کرد. در این بازی کایری اروینگ از دالاس با کسب ۳۵ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این دیدار تعیین شد.

در سایر بازی‌ها ممفیس، میامی، شیکاگو، اوکلهاما، مینه سوتا و لس آنجلس لیکرز موفق به برد حریفانشان شدند.

این بازی‌ها بامداد فردا با برگزاری چهار دیدار ادامه خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران