نفوذ رونالدو در منچستر به نفع رقیب پرسپولیس
نفوذ رونالدو در منچستر به نفع رقیب پرسپولیس

به گزارش گزاری فارس، نشریه «donbalon» اسپانیا خبر داد باشگاه النصر عربستان با استفاده از نفوذ کریستیانو رونالدو اسطوره رئال مادرید به دنبال جذب یکی از بازیکنان سابق رئال است. کاسمیرو ستاره سابق رئال این روزها در منچستر یونایتد شرایط ایده آلی ندارد. این بازیکن برزیلی از سوی رونالدو تشویق شده تا در تابستان پیش […]

به گزارش گزاری فارس، نشریه «donbalon» اسپانیا خبر داد باشگاه النصر عربستان با استفاده از نفوذ کریستیانو رونالدو اسطوره رئال مادرید به دنبال جذب یکی از بازیکنان سابق رئال است.

کاسمیرو ستاره سابق رئال این روزها در منچستر یونایتد شرایط ایده آلی ندارد. این بازیکن برزیلی از سوی رونالدو تشویق شده تا در تابستان پیش رو راهی عربستان شود و به النصر ملحق شود.

منابع نزدیک به رونالدو تاکید کردند این بازیکن چندین بار با کاسمیرو تماس گرفته و در حال جلب رضایت هافبک دفاعی تیم ملی برزیل برای انتقال به لیگ عربستان است.

رونالدو زمستان گذشته راهی لیگ عربستان شد و باعث شد تا در تابستان گذشته بیش از ۳۰ فوتبالیست سرشناس حاضر شوند به لیگ عربستان منتقل شوند.

دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو در ریاض پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ به شمار می آید. النصر یکی از رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است. بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم عربستانی به پایان رسید.

پایان پیام/





منبع: فارس