قدردانی رییس کمیته پارالمپیک آسیا از عملکرد کاروان ایران در هانگژو
قدردانی رییس کمیته پارالمپیک آسیا از عملکرد کاروان ایران در هانگژو

به گزارش زیرنویس، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال پیامی به دکتر غفور کارگری از حضور کاروان «فرزندان ایران»، عملکرد عالی و مدال‌آوری ورزشکاران کشورمان قدردانی کرد. در متن این پیام آمده است: دکتر غفور کارگری به عنوان رئیس و نماینده کمیته پارالمپیک آسیا از حضور کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، از […]

به گزارش زیرنویس، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با ارسال پیامی به دکتر غفور کارگری از حضور کاروان «فرزندان ایران»، عملکرد عالی و مدال‌آوری ورزشکاران کشورمان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

دکتر غفور کارگری

به عنوان رئیس و نماینده کمیته پارالمپیک آسیا از حضور کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، از همراهی  شما در برگزاری بزرگ‌ترین و برترین رویداد ورزشی آسیایی ویژه افراد دارای معلولیت سپاسگزارم. مشاهده عملکرد عالی و همچنین کسب مدال‌های رنگارنگ تیم ایران مسرت‌بخش بود.

ما تلاش‌های صورت گرفته از سوی همه اعضای کاروان اعزامی‌ را تحسین می‌کنیم و کسب این موفقیت را به شما تبریک می‌گوییم. امیدواریم این عملکرد درخشان در توسعه جنبش پارالمپیک ایران تأثیرگذار باشد.

ضمن تشکر از کمیته برگزاری بازی‌ها، از کمیته‌های ملی پارالمپیک کشورهای شرکت‌کننده نیز به دلیل تلاش و اشتیاق برای اعزام تیم‌های ملی به این رویداد بزرگ ورزشی قاره کهن قدردانی می‌کنیم.

امیدوارم ورزشکاران شرکت‌کننده از مشارکت در این دوره از بازی‌ها لذت برده باشند و همچنین این رقابت‌ها در پیشرفت آنها برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موثر باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس