پوچتینو عذرخواهی کرد
پوچتینو عذرخواهی کرد

پوچتینو سرمربی چلسی به خاطر رفتار تندی که بعد از بازی داشت از داور بازی عذرخواهی کرد.

 

دیدار حساس و جذاب چلسی و منچستر سیتی در رقابت‌های لیگ جزیره برنده نداشت و بازی با تساوی ۴-۴ به پایان رسید.پوچتینو بعد سوت بازی به طرف داور بازی رفت و به او به شدت اعتراض کرد. این سرمربی آرژانتینی در نشست خبری بعد از بازی به خاطر رفتار تند خود عذرخواهی کرد و گفت: «من هفته قبل گفتم که داوری گاهی اوقات به ضرر شما است و گاهی هم به نفع شما. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به خاطر رفتارم بعد از بازی عذرخواهی می‌کنم. به نظرم رفتار خوبی از خود نشان ندادم. از آنتونی تیلور و دستیارانش عذرخواهی می‌کنم.»

او ادامه داد: «من براین باور بودم که روی صحنه پایانی می‌توانستیم به گل برسیم و داور باید اجازه می‌داد که این حمله هم صورت گیرد.»

پوچتینو درباره نمایش تیمش گفت: «بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به تیمم افتخار می‌کنم. من بسیار خوشحال هستم و بر این باور هستم که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. برابر تیمی بازی کردیم که من آن را بهترین در جهان می‌دانم. ما تیمی هستیم که نیاز به پیشرفت و بهتر شدن داریم.»

سرمربی چلسی درباره پالمر گفت: «او یک بازیکن بازیساز است که همه تیم را به هم ربط می‌دهد. پالمر بسیار خوب ظاهر شد. او نشان داد که هیچ فشاری را تحمل نمی‌کند. شخصیت و استعداد او شگفت انگیز است. من خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار داریم.»

سیتی با وجود این تساوی با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند، این درحالی است که چلسی با ۱۶ امتیاز در رده دهم است.

بیشتر بخوانید: عشق و حال رقبا در لندن!/ نبرد هیجان‌انگیز آبی‌پررنگ و آبی‌کم‌رنگ برنده نداشت

منبع: خبـر ورزشی