به گزارش زیرنویس، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شیروان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲میلیون تومان پول و گوشی و دستگاه های خرید دستگیر گردیدند. وی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شیروان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲میلیون تومان پول و گوشی و دستگاه های خرید دستگیر گردیدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شیروان با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ یگانه پور گفت روش سرقت این دو نفر اینگونه بود که این زوج به مراکز فروش اینترنتی از قبیل طلا و گوشی و تجهیزات لوازم خانگی را در سایت سفارش می دادند و با عنوان پرداخت در محل جنس ها را تحویل گرفته و نماینده شرکت را به مکانی نامعلوم می بردند و پس از کتک و تهدید به مرگ رها می کردند و متواری می گردیدند که با تلاش مامورین آگاهی مقدار ۵۱۲گرم طلا /۲۲میلیون وجه نقد/دستگاه کارت خوان/گوشی موبایل سامسونگ کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به ارزش۱۵ میلیارد ریالی این مقدار طلا و مسکوکات سرقتی، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی تلاش می کند تا امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد و انتظار می رود تا مردم نیز ضمن همکاری با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا