فرمانده انتظامی آبادان ازشهادت مامور انتظامی ستوان‌دوم “ایوب رومیانی” حین ماموریت دستگیری قاچاقچیان سوخت در این شهرستان خبر داد.   سرهنگ کیومرث کشوری در بیان جزئیات این خبر گفت: بامداد روز گذشته (۲۰ آبان‌ماه) ماموران گشت کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی، یک‌ دستگاه نیسان حامل قاچاق سوخت را شناسایی و بلافاصله دستور ایست صادر کردند.   […]

فرمانده انتظامی آبادان ازشهادت مامور انتظامی ستوان‌دوم “ایوب رومیانی” حین ماموریت دستگیری قاچاقچیان سوخت در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ کیومرث کشوری در بیان جزئیات این خبر گفت: بامداد روز گذشته (۲۰ آبان‌ماه) ماموران گشت کلانتری ۱۳ حین گشت‌زنی، یک‌ دستگاه نیسان حامل قاچاق سوخت را شناسایی و بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

 

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد، افزود: حین عملیات تعقیب و گریز راننده خودروی نیسان بدون توجه به اخطارهای پلیس ضربه‌ای به خودروی ماموران وارد و آن را از جاده منحرف کرد.

 

فرمانده انتظامی آبادان گفت: در این حادثه، ستوان‌دوم  ایوب رومیانی و یک سرباز وظیفه مصدوم شدند که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

 

سرهنگ کشوری با بیان اینکه ستوان‌دوم رومیانی ساعتی پیش به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان آسمانی شد، گفت: با تلاش ماموران پلیس، راننده متواری در مخفیگاهش دستگیر و ضمن اعتراف به بزه انتسابی پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

ایسنا

+