روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پذیرای اعضای سابق و کنونی هیئت فوتبال استان تهران بود تا در مورد موضوعی مهم به عنوان مطلع توضیحات لازم را ارائه کنند. ماجرا از این قرار است که اردیبهشت امسال حبیب‌الله شیرازی پس از قریب به ۱۴ سال از ریاست هیئت فوتبال استان تهران استعفا کرد و احمدرضا […]

- جزئیات مفقود شدن اموال از هیئت فوتبال و حضور اعضا در کمیته اخلاق

روز گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پذیرای اعضای سابق و کنونی هیئت فوتبال استان تهران بود تا در مورد موضوعی مهم به عنوان مطلع توضیحات لازم را ارائه کنند.

ماجرا از این قرار است که اردیبهشت امسال حبیب‌الله شیرازی پس از قریب به ۱۴ سال از ریاست هیئت فوتبال استان تهران استعفا کرد و احمدرضا براتی نایب رئیس هیئت فوتبال استان تهران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان انتخاب شد.  

بعد از آمدن براتی در صورت برداری که از اموال هیئت فوتبال شد ۲۶ تا ۲۷ قلم از اقلام این هیئت نظیر تلویزیون؛ کولر، لب تاپ، پرینتر و دستگاه‌های پزشکی مفقود شده بود و به همین خاطر با شیرازی نامه‌نگاری شد تا اقلام بازگردانده شود، اما رئیس سابق هیئت فوتبال این موضوع را نپذیرفت.  

اعضای کنونی و سابق هیئت فوتبال در حراست فدراسیون حاضر شدند و شیرازی زیر بار نرفت. وی ۱۸ روز قبل از برگزاری مجمع انتخاباتی که منجر به انتخاب میرشاد ماجدی گشت اعلم کرده بود با رئیس جدید درباره موضوع اموال به تفاهم خواهد رسید.  

به این ترتیب کار به جلسه روز گذشته در کمیته اخلاق رسید و در این خلال دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک «IFMARC» (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) با هیئت فوتبال تماس گرفته بود که دستگاه‌های پزشکی این هیئت نظیر فشارسنج، آکاردیون بادی و اینبادی (آنالیز مستقیم بخش بخش اندام‌های بدن) در ایفمارک است و اعضای هیئت این اموال را تحویل گرفتند.  

روز گذشته توضیحات لازم از سوی حبیب الله شیرازی، معراج شیرای (پسر حبیب الله)، عباس تیموری (دبیر هیئت فوتبال)، دانیال فدایی، علی پورمند (رئیس دپارتمان کمیته پزشکی هیئت فوتبال)، امیرحسین قربانی و محسن صدری (کارمندان هیئت) ارائه شد و باید منتظر ماند تا کمیته اخلاق حکم مربوطه را صادر کنند.

منبع: خبـر ورزشی