حتی با وجود VAR؛ اوج انتقادات از داوران لیگ برتر انگلیس
حتی با وجود VAR؛ اوج انتقادات از داوران لیگ برتر انگلیس

به گزارش زیرنویس، روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال برایتون پس از تساوی روز گذشته مقابل شفیلد یونایتد به داوران لیگ برتر تاخت و گفت: صادقانه بگویم؛ از ۸۰ داورهای انگلیسی خوشم نمی‌آید. صحبت‌های دی زربی در واکنش به تصمیمات جان بروکس، داور بازی برایتون و شفیلد بود. داوری که در نیمه دوم محمد […]

به گزارش زیرنویس، روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال برایتون پس از تساوی روز گذشته مقابل شفیلد یونایتد به داوران لیگ برتر تاخت و گفت: صادقانه بگویم؛ از ۸۰ داورهای انگلیسی خوشم نمی‌آید.

صحبت‌های دی زربی در واکنش به تصمیمات جان بروکس، داور بازی برایتون و شفیلد بود. داوری که در نیمه دوم محمد داهود را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا پیروزی روتین برایتون به یک جدال دشوار برای تساوی تغییر کند.

- حتی با وجود VAR؛ اوج انتقادات از داوران لیگ برتر انگلیس

دی زربی در نشست خبری شدیدا عصبانی شد زیرا ۲ امتیاز ارزشمند را در خانه از دست داده بود. او برای راحت‌تر صحبت کردن به زبان ایتالیایی بازگشت و گفت: اگر قوانین جدید را ببینم، تصمیم درست است و کارت باید قرمز باشد اما من خودم هم زمانی یک بازیکن بودم و فکر می‌کنم واقعیت فوتبال چیز دیگری است و با توجه به شرایط بازی و آن صحنه، کارت قرمز درست نبود. با این حال من قبول می‌کنم، داهود هم اشتباهش را می‌پذیرد. او باید تجربه کسب کند تا دیگر این اشتباه را نکند ولی به هر جهت فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد.

سرمربی ایتالیایی اظهار داشت: انگلیس تنها جایی است که با وجود VAR تصمیمات درست نیست و من این موضوع را دیگر نمی‌توانم بفهمم.

به گزارش فارس، داوری در این فصل فوتبال جزیره انتقادات بسیاری را به وجود آورده و به نوعی می‌توان گفت یکی از پرچالش‌ترین زمان‌های داوری در فوتبال انگلیس را پس از ورود ویدیوچک مشاهده می‌کنیم. از عذرخواهی رسمی کمیته داوران انگلیس در هفته‌های گذشته گرفته تا شدت گرفتن انتقادات در شب گذشته که در هر ۲ بازی برگزار شده، با وجود VAR،‌ سرمربیان از عملکرد داوران انتقاد کردند.

دی زربی از بروکس در بازی برایتون و شفیلد انتقاد کرد و پوچتینو نیز پس از تساوی پرگل مقابل سیتی در پایان بازی با عصبانیت تمام به سمت آنتونی تیلور فریاد زد و همین باعث شد تا سوژه بزرگ رسانه‌ها در پایان بازی شود. او البته مدتی بعد در نشست خبری از فریادها و اعتراضاتش نسبت به داور بازی عذرخواهی کرد و همین موضوع نیز به تیتر اصلی نشریه دیلی میل بدل شد.

- حتی با وجود VAR؛ اوج انتقادات از داوران لیگ برتر انگلیس

روز گذشته سیتی در بازی پرگل ۴ بر ۴ مقابل چلسی، یک پنالتی بدست آورد و گل اول را توسط هالند به ثمر رساند. پنالتی که بسیار مشکوک بود و هنوز نیز در رسانه‌ها انگلیسی صحبت از این است که پنالتی گرفته شده برای سیتی اشتباه بوده است.

پایان پیام/ 





منبع: فارس