اتفاقات جنجالی که در جمع مدیران پرسپولیس پس از ناکامی مقابل سپاهان به وقوع پیوست، به صورت ویژه در تلویزیون مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس, شبکه ورزش, گل محمدی - جنجال شبانه گل محمدی و پرسپولیس در شبکه ورزش؟

پرسپولیس در نقش جهان بازی را به سپاهان واگذار کرد و پس از آن شایعه  جنجال مدیریتی در این باشگاه بالا گرفت. ابتدا مطرح شد که تمام بازیکنان و مربیان این تیم به واسطه نتایج ضعیفی که طی چند هفته اخیر گرفته‌اند  هرکدام ۱۰ درصد از قرارداد فصل جاری خود را جریمه شده‌اند اما لحظاتی پس از آن خبر آمد دو نفر از مدیران باشگاه از داستان جریمه بی‌خبر بوده‌اند و همین مسئله موجب ناراحتی آنها شده است.

اگر قضیه جریمه درست باشد قطعاً یحیی گل محمدی هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و هیچ بعید نیست که به مصاف کادر مدیریتی باشگاه برود! در چنین شرایطی برنامه شب‌های فوتبالی، سه‌شنبه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و دست اندرکاران آن قصد دارند اتفاقات رخ داده در پرسپولیس را به طور جدی مورد بررسی قرار دهند.

حالا باید ببینیم یحیی گل محمدی در این برنامه خودش روی خط می‌آید یا اینکه افشین پیروانی به نمایندگی از نیمکت نشینان پرسپولیس صحبت خواهد کرد؟ اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس چه موضعی اتخاذ کنند هم در نوع خود بسیار مهم خواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی