هادی شکوری در گفت و گو با خبرنگار مهر از پیروزی تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر برزیل ابراز خوشحالی کرد و گفت: نوجوانان ما کار بزرگی انجام دادند و توانستند برزیل را شکست دهند. نوجوانان ما بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان بردند تا اولین […]

هادی شکوری در گفت و گو با خبرنگار مهر از پیروزی تیم فوتبال نوجوانان ایران برابر برزیل ابراز خوشحالی کرد و گفت: نوجوانان ما کار بزرگی انجام دادند و توانستند برزیل را شکست دهند. نوجوانان ما بازی دو بر صفر باخته را با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان بردند تا اولین شگفتی را در این تورنمنت رقم بزنند. باید از کادر فنی هم تشکر کرد که توانست با یک بازی خوانی خوب کامبک زده و به سه امتیاز حساس رسیدند.

کارشناس فوتبال که پسرش دروازه بان شماره یک تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی است، در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنان مستعدی دارد که آینده ساز فوتبال ایران هستند و نباید به حال خود رها شوند. تیمی که بدون بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا وارد این تورنمنت شده باید مراقبت شود. آینده فوتبال ملی کشورمان با این نوجوانان است و فدراسیون نباید در پایان این تورنمنت این تیم را فراموش کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این برد نوجوانان ما دچار غرور خواهند شد گفت: با شناختی که از کادر فنی دارم اجازه نخواهد داد این اتفاق رخ دهد. عبدی و همکارانش این تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده نگه خواهند داشت تا در دیدارهای بعدی هم موفق باشند. البته این تیم نیاز به کمک دارد. با شناخت زیادی که از بازیکنان این تیم دارم می دانم تعدادی از آنها با سختی به اینجا رسیده اند و نیاز به کمک و پاداش دارند تا بتوانند با تمرکز بالا خود را آماده دیدارهای بعدی کنند.

شانس صعود تیم نوجوانان ایران چقدر است/ درخواست از فدراسیون فوتبال

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا منظورتان پرداخت پاداش نقدی به ملی پوشان است، گفت: منظورم صرفا پاداش نقدی نیست. این بازیکنان دغدغه دوران سربازی را دارند و اگر مسولان فدراسیون فوتبال و نظام وظیفه بتوانند با همکاری یکدیگر این مسئله را حل کنند کمک بزرگی به این نوجوانان آینده ساز کرده اند. تعدادی از بازیکنان از قشر ضعیف جامعه هستند که با کوهی از مشکلات خود را به اینجا رسانده‌اند که باید به آنها کمک کرد تا روند موفقیت را ادامه دهند.

شکوری در پاسخ به این سوال که چقدر شانس صعود برای تیم فوتبال نوجوانان قائل هستید گفت: این تیم با بردی که مقابل قهرمان جهان بدست آورد چشم ها را به سمت خود خیره کرده و حالا همه منتظر هستند تا ببینند این تیم در بازیهای آینده چه نتایجی کسب خواهد کرد. فکر می کنم این تیم ۹۰ درصد از گروه خود به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

کارشناس فوتبال در خصوص تعطیلی لیگ و ضرری که به تیمها وارد می شود گفت: تعطیلی در لیگ تحت هر شرایطی به تیم ضربه می زند و کیفیت لیگ را پایین می‌آورد. برنامه ریزی سازمان لیگ فاجعه بوده و تیم ها از هر لحاظ با این روند برگزاری لیگ متضرر خواهند شد.

شانس صعود تیم نوجوانان ایران چقدر است/ درخواست از فدراسیون فوتبال

شکوری که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد در خصوص مشکلاتی که آبی پوشان از ابتدای فصل داشته ولی توانسته اند صدرنشین لیگ باشند گفت: باید به مجموعه استقلال تبریک بگویم که با مشکلات زیادی که داشته و دارند صدر جدول را از آن خود کرده اند. البته استقلال نباید به این صدرنشینی دلخوش باشد چون بازیهای زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: مشکلات استقلال تمامی ندارد و این هزینه های مالی که می شود بیشتر برای تیم یک مسکن موقت است. استقلال به درمان اساسی نیاز دارد و باید برای حل مشکلات برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد تا روند موفقیت استقلال ادامه دار باشد. راز موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر که باعث صدرنشینی این تیم شده یکدلی و صمیمیت در تیم است. همه با هم می جنگند و تلاش می کنند تا تیم برنده از زمین خارج شود.

منبع: مـهر