فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی آدم ربایی و آزادی گروگان ۱۲ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش زیرنویس ؛ سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی نوجوانی ۱۲ ساله در شهرستان زابل بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس شهرستان زابل وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسربچه ای ۱۲ساله توسط سه سرنشین یک دستگاه سواری پژو در شهر بنجار شهرستان زابل ربوده شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصیی و فنی گسترده به صورت شبانه روزی و با جمع آوری مدارک میدانی و به کارگیری تمامی امکانات در نهایت متهم و عامل اصلی آدم ربایی را شناسایی و در یک عملیات برنامه ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای شهرستان زابل دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به دستگیری عامل اصلی و اقدامات میدانی پلیس، آدم‌ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و نوجوان ۱۲ ساله ربوده شده را ظهر روز گذشته در یک از محلات این شهرستان رها کرده و از محل متواری شدند.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه علت آدم ربایی اختلافات مالی بوده است، بیان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا