به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛ فلاحتی گفت: خیابان شهید بهشتی جز اولین و قدیمی‌ترین معابر اصلی شهری مروست بوده که بدلیل عدم زیرسازی مناسب، مشکلات زیادی در تردد شهروندان ایجاد نموده بود. وی اظهار کرد: پس از بررسی‌های لازم، مرمت و ساماندهی خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفت که بعد از برداشت آسفالت […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از یزد؛ فلاحتی گفت: خیابان شهید بهشتی جز اولین و قدیمی‌ترین معابر اصلی شهری مروست بوده که بدلیل عدم زیرسازی مناسب، مشکلات زیادی در تردد شهروندان ایجاد نموده بود.

وی اظهار کرد: پس از بررسی‌های لازم، مرمت و ساماندهی خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفت که بعد از برداشت آسفالت فرسوده، عملیات اصلاح شبکه آبرسانی این خیابان به طول ۳۰۰ متر و با هدف بهسازی خطوط انتقال فرسوده آغاز شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مروست تصریح کرد: استاندارد‌سازی ۴۲ فقره انشعاب آب فرسوده و نصب ۲۰ فقره انشعاب آب برای جلوگیری از تخریب آسفالت در آینده از اقدامات امور آب و فاضلاب مروست در این حوزه است.

فلاحتی به هم سطح‌سازی دال حوضچه‌های آب در این محدوده اشاره کرد و عنوان کرد: ۱۳ دال حوضچه با خیابان هم سطح و چهار دال حوضچه آب نیز تعویض شد.

یزد/سمیه گلابگیریان

 

منبع خبر: رکنـا