با اعلام رسمی صفحات رسمی «محسن یگانه»، کنسرت های این خواننده از آذرماه امسال بار دیگر از سر گرفته خواهد شد. این خواننده که درگیر پرونده حقوقی بدهی سنگین مالی به تهیه کننده سابق خود بود، با بخشش نیمی از بدهی خود از سوی این تهیه کننده، اجازه پیدا کرد دور جدید فعالیت هایش را […]

 با اعلام رسمی صفحات رسمی «محسن یگانه»، کنسرت های این خواننده از آذرماه امسال بار دیگر از سر گرفته خواهد شد. این خواننده که درگیر پرونده حقوقی بدهی سنگین مالی به تهیه کننده سابق خود بود، با بخشش نیمی از بدهی خود از سوی این تهیه کننده، اجازه پیدا کرد دور جدید فعالیت هایش را از سر بگیرد. 

پرونده حقوقی محسن یگانه بخشیده شد!

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت؛ یگانه متهم به بدهی بالای ۷ میلیارد تومان بود و پس از تشکیل پرونده قضایی علیه این خواننده، تمام سایت های بلیت فروشی کنسرت از فروش بلیت این خواننده سر باز زدند. او پس از این بایکوت، به یک سایت سینمایی پناه برد و از این موضوع در کنسرت هایش سوء استفاده تبلیغاتی بزرگی هم راه انداخت. این سبک از مظلوم نمایی اما تاثیری در رویه حقوقی و قانونی پرونده اش نداشت. ورود برخی سیستم های ناظر و غیرموسیقایی به این پرونده باعث شد تهیه کننده سابق این خواننده با تصمیم شخصی و با بخشیدن نیمی از این بدهی، اجازه و رضایت خود را مبنی بر برگزاری کنسرت های این خواننده اعلام نماید. 

برترین ها

+