هداوندی: کم هزینه‌ایم اما با عشق و دانش صدرنشین هستیم
هداوندی: کم هزینه‌ایم اما با عشق و دانش صدرنشین هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مرتضی هداوندی دانش آموخته علمی دانشگاه صنعتی شریف است که بعد از کارآفرینی در صنعت پلیمر اکنون به عنوان سرمربی در والیبال عهده دار هدایت رازین پلیمر است؛ تیمی که با گذشت ۹ هفته از بازی‌ها تنها تیم بدون باخت رقابت‌ها محسوب می‌شود. هداوندی در گفت‌وگویی پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مرتضی هداوندی دانش آموخته علمی دانشگاه صنعتی شریف است که بعد از کارآفرینی در صنعت پلیمر اکنون به عنوان سرمربی در والیبال عهده دار هدایت رازین پلیمر است؛ تیمی که با گذشت ۹ هفته از بازی‌ها تنها تیم بدون باخت رقابت‌ها محسوب می‌شود.

هداوندی در گفت‌وگویی پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی زیرنویس شد.

فارس: اوضاع لیگ یک والیبال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

لیگ دسته یک با توجه به صعود تنها دو تیم به لیگ برتر از کیفیت و هیجان بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌های صنعتی قدرتمندی همچون گل‌گهر سیرجان، مس سونگون و سپاهان در آن حضور دارند.

 فارس: رازین پلیمر در اولین حضورش نتایج درخشانی گرفته است؛ تصور چنین نتایجی را پیش از فصل داشتید؟

 بله، شکر خدا با گذشت ۹ هفته از لیگ، تنها تیم بدون شکست این بازی‌ها هستیم. رازین پلیمر توانسته تمام بازی‌ها را بدون باخت پشت سر بگذارد و امیدوارم با یاری خداوند بتوانیم این روند را تا پایان فصل حفظ کنیم.

- هداوندی: کم هزینه‌ایم اما با عشق و دانش صدرنشین هستیم

فارس: روند تیمی خود را در ادامه چگونه می‌بینید؟

تیم جوان و کم هزینه‌ای نسبت به سایر رقبا هستیم ولی با عشقی که به کل مجموعه و کارمان داریم با همدلی و کیفیتی که در تیم وجود دارد امیدواریم به لیگ برتر صعود کنیم.

فارس: هداوندی می‌تواند به عنوان مربی صاحب سبک خود را به والیبال ایران معرفی کند؟

ببینید من عاشق معلمی و به دنبال حمایت و رشد بازیکنان جوان هستم؛ با همین فلسفه به کارمان ادامه می‌دهیم و علاقه‌ای به بزرگنمایی هم ندارم. شکر خدا آنقدر مربی با تجربه، کارنامه‌دار و موفق در ایران داریم که می‌توانیم با حضور آنان ضمن کسب بهترین نتایج، قله‌های جهانی را هم فتح کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس