به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری نان خشک در حیاط یک منزل روستایی، ماموران پلیس امنیت برای بررسی موضوع به واحد مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: در این بازرسی از این منزل مقدار یک تن و دویست کیلو […]

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری نان خشک در حیاط یک منزل روستایی، ماموران پلیس امنیت برای بررسی موضوع به واحد مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در این بازرسی از این منزل مقدار یک تن و دویست کیلو گرم نان خشک  کشف شد.

سرهنگ یگانه پور در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از مصرف و مبارزه با قاچاق شهروندان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف نیم کیلو طلا از زوج سارق در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان در ادامه از دستگیری زوج سارق و کشف نیم کیلو گرم طلای سرقتی خبر داد. 

سرهنگ یگانه پور افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت و با فریب خرید جنس از فروشندگان اینترنتی یک زوج در این خصوص با کشف بیش از نیم کیلو طلا و ۲۲میلیون تومان پول و گوشی و دستگاه های خرید دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شیروان با بررسی میدانی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی سرانجام دو سارق را در این رابطه شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ یگانه پور گفت: روش سرقت این دو نفر اینگونه بود که این زوج به مراکز فروش اینترنتی از قبیل طلا و گوشی و تجهیزات لوازم خانگی را در سایت سفارش می دادند و با عنوان پرداخت در محل جنس ها را تحویل گرفته و نماینده شرکت را  به مکانی نامعلوم می بردند و پس از کتک و تهدید به مرگ رها می کردند و متواری می شدند که با تلاش ماموران آگاهی مقدار ۵۱۲گرم طلا، ۲۲میلیون وجه نقد، دستگاه کارتخوان، گوشی موبایل سامسونگ کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شیروان ارزش این مقدار طلا و مسکوکات سرقتی را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

کشف ترانس برق مسروقه یک و نیم میلیاردی در آشخانه

فرمانده انتظامی مانه و سملقان همچنین از کشف یک دستگاه ترانس برق یک و نیم میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: در پی وقوع سرقت از اماکن دولتی در شهرستان مانه و سملقان، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهید وحیدی بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با رصدهای اطلاعاتی موفق شدند محلی که اموال سرقتی در آن نگهداری می شد را در حوالی روستای مهمانک شناسایی کنند، افزود: با اعزام ماموران به این مکان، یک دستگاه ترانس برق مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

ایسنا

+