به گزارش زیرنویس به نقل از منابع فلسطینی شامگاه امروز دوشنبه خبر دادند که نیروهای مقاومت فلسطین در سی و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی، در حال بمباران تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه هستند. منابع عبری زبان شامگاه دوشنبه اعلام کردند که موشک‌های مقاومت فلسطین به بتاک تکفا، تل آویو، رمله، حولون، بئر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از منابع فلسطینی شامگاه امروز دوشنبه خبر دادند که نیروهای مقاومت فلسطین در سی و هشتمین روز عملیات طوفان الاقصی، در حال بمباران تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه هستند.

منابع عبری زبان شامگاه دوشنبه اعلام کردند که موشک‌های مقاومت فلسطین به بتاک تکفا، تل آویو، رمله، حولون، بئر یعقوب و تعدادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه از جمله عسقلان اصابت کرده است.

منابع فلسطینی به نقل از مقاومت اسلامی در غزه اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، تل آویو را با رگبار موشکی بمباران کردیم.

شبکه خبری المیادین هم گزارش داد که صدای ۴ انفجار از مرکز تل‌آویو شنیده شده است.

در همین ارتباط، منابع عبری با اذعان به دور جدید حملات امشب موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو، از به صدا درآمدن آژیر خطر در تل آویو و مناطق دیگری در مرکز اراضی اشغالی خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطینی گزارش داد که گردان‌های قسام همزمان با تل آویو، عسقلان و زیکیم را نیز هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که همزمان ۲۰ راکت به شهرک عسقلان شلیک شده است.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکیست در پی موشک باران تل آویو و مراکز اطراف اراضی اشغالی، آتش سوزی گسترده‌ای اطراف تل آویو به وقوع پیوسته است و در شهرک بتاک تکفا نیز آتش سوزی گسترده‌ای در پی حملات موشکی قسام رخ داده است.

منبع: مـهر