به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات مختلف خود در لبنان و غزه، بار دیگر خبرنگاران را هدف قرار داده است. خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خبرنگارانی که در شهرک یارون در جنوب لبنان حضور داشتند را هدف قرار داده است. خبرنگار المیادین نیز که در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات مختلف خود در لبنان و غزه، بار دیگر خبرنگاران را هدف قرار داده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خبرنگارانی که در شهرک یارون در جنوب لبنان حضور داشتند را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین نیز که در محل انجام این حمله حضور داشت گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از طریق پهپاد به سوی خبرنگاران موشک شلیک کرده است.

النشره اعلام کرد که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در شهرک یارون تلفاتی را در پی نداشته است.

همچنین در ادامه درگیری میان مقاومت لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی خبرنگار المنار از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه “المحمیه” در اطراف شهرک “عیترون” واقع در بخش میانی مرزهای جنوبی لبنان خبر داد.

علاوه بر این مناطق اللبونه، جنوب الناقوره، وادی المظلم در حدفاصل رامیا و بیت لیف، اطراف مرکبا، حولا و شهرک عیترون توسط توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی گلوله‌باران شدند.

حدفاصل مناطق عیتا الشعب و رمیش و مناطق بنت جبیل و عیناثا نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شدند.

ارتفاعات حلتا، المجیدیه و خربه الدویر، اطراف شهرک کفرشوبا و مزرعه بسطره نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع نظامی «الرمثا» واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات مناسب مورد حمله قرار داده است و این حمله آسیب‌هایی حتمی در این موضع بر جای گذاشته است.

خبرنگار المیادین نیز از حمله به یک هدف نظامی نزدیک شهرک صهیونیستی شتولا از سمت لبنان خبر داد.

منبع: مـهر