دیدار حساس تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس یکشنبه همین هفته با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان در اصفهان به پایان رسید اما حواشی این دیدار هنوز ادامه دارد. امید نورافکن هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان که از ابتدای این فصل مصدوم بوده، پیش از شروع این دیدار حساس به کنار زمین آمد. نورافکن که پس […]

سپاهان .کمیته انضباطی. پرسپولیس - محرومیت سنگین در انتظار ستاره سپاهان

دیدار حساس تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس یکشنبه همین هفته با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان در اصفهان به پایان رسید اما حواشی این دیدار هنوز ادامه دارد.

امید نورافکن هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان که از ابتدای این فصل مصدوم بوده، پیش از شروع این دیدار حساس به کنار زمین آمد. نورافکن که پس از ورود به کنار زمین، هواداران پرسپولیسی حاضر در استادیوم نقش جهان اصفهان را بالای سر خود می دید، با حرکتی غیراخلاقی به این افراد واکنش نشان داد و بعد از آن با عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد.

پس از این اتفاق مامور انتظامی کنار زمین، نورافکن را به سرعت به داخل تونل استادیوم برد تا وضعیت ورزشگاه بیش از این متشنج نشود.

حالا به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد تا هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند و احتمال دارد هافبک تیم فوتبال سپاهان با محرومیت سنگینی مواجه شود.

به طور قطع ورزشکاران باید بدانند که اگر اعتباری در ورزش کشورمان دارند، به واسطه حضور و پیگیری همین هواداران است و هرگونه توهین به این قشر باید با محرومیت‌های سنگین مواجه شود.

منبع: خبـر ورزشی