نصیرشلال: حضور کیانوش رستمی در تیم‌ ملی منتفی بود و در لیگ هم رکورد خوبی نزد
نصیرشلال: حضور کیانوش رستمی در تیم‌ ملی منتفی بود و در لیگ هم رکورد خوبی نزد

نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در قطر کاپ اظهار داشت: اردوی ما با حضور ۱۶ وزنه بردار آغاز شده و تا قطر کاپ ادامه دارد. ورزشکارانی که به دنبال کسب سهمیه هستند باید در این تورنمنت وزنه بزنند. قهرمانی آسیا و جام […]

نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در قطر کاپ اظهار داشت: اردوی ما با حضور ۱۶ وزنه بردار آغاز شده و تا قطر کاپ ادامه دارد. ورزشکارانی که به دنبال کسب سهمیه هستند باید در این تورنمنت وزنه بزنند. قهرمانی آسیا و جام جهانی تایلند را هم در پیش داریم که حضور در این دو مسابقه نیز الزامی است. رقابت‌های دیگری مانند داخل سالن آسیا را داریم که هرکسی می‌تواند شرکت کند.

وی در مورد اینکه کیانوش رستمی برای حضور در تیم ملی اعلام آمادگی کرده بود و آیا در برنامه‌های شما جا داشت یا خیر، گفت: او خودش درخواست داده بود و ما هم شرایطی را در نظر گرفتیم که در اولین مسابقه یعنی لیگ رکوردگیری داشته باشد، اما رکوردهایی که زد اصلا خوب نبود و وضعیتی را نداشت که به تیم ملی دعوت شود. البته خود فدراسیون جهانی و آسیایی هم شرایطی دارند و سه یا ۴ ماه مانده به مسابقات از هر کشوری لیست می‌خواهند و نمی‌پذیرند که تغییرات بدهیم. ما هم این کار را می‌کنیم و اینطور نمی‌شود که یک نفر ۲۰ روز مانده به مسابقات اعلام کند که می‌خواهد شرکت کند. 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد اینکه پس حضور او منتفی است، عنوان کرد: از نظر ما منتفی بوده است و اگر هم صحبتی شده اظهارنظرهای خودش بوده که ۲۰ روز مانده هَوس حضور در مسابقه می‌کند. ما چراغ سبز را آن زمان‌هایی که در تیم بود و به مسابقه رفت نشان دادیم، اما بعد از آن خودش دیگر تمایلی نداشت.

- نصیرشلال: حضور کیانوش رستمی در تیم‌ ملی منتفی بود و در لیگ هم رکورد خوبی نزد

وی ادامه داد: ابراز علاقه یا تمایل‌های رستمی اینستاگرامی شده و همه چیز را آنجا اعلام می‌کند. خودش شرایطی را در نظر می‌گیرد و به جای اینکه از طریق فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی بخواهد نامش را ثبت کند، درخواستش را به رئیس جمهور و رئیس مجلس می‌دهد و از طریق سران قوا پیگیری می‌کند!

نصیرشلال در مورد اینکه رستمی با خود شما صحبتی داشته است یا خیر، گفت: با خود من شخصی صحبت نکرد، بلکه درخواستش را به فدراسیون داد و گفت که شرایط خوب و آماده‌ای دارد. فدراسیون هم نامه را به ما ارجاع داد و ما هم اعلام کردیم که چون اردو تعطیل است، در نخستین مسابقه که لیگ است، رکوردگیری کند. من شنیدم که می‌خواست وزنه‌های سنگینی را بزند که در نهایت ۱۰۰ کیلو زد! 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد اینکه چه زمانی اردوها به فدراسیون باز می‌گردد، گفت: دقیقا خبر ندارم، چون سمت فدراسیون نرفته‌ ام. اما چیزی که شنیده‌ام اینکه بخش عمده‌ای آماده شده است. کار ساخت و ساز زمان بر است و امیدواریم زودتر آماده شود.

پایان پیام/





منبع: فارس