ژوائو فلیکس گفته که مردم در اتلتیکومادرید او را دوست ندارند و سرمربی این تیم نیز این موضوع را انکار نکرد اما ادعا کرد که از موفقیت این بازیکن خوشحال خواهند شد.

اتلتیکو مادرید - مردم این بازیکن را دوست ندارند!

دیگو سیمئونه به صراحت گفته که مردم اتلتیکو مادرید عاشق ژوائو فلیکس نیستند، زیرا به گفته او این بازیکن پرتغالی هرگز واقعاً به شیوه زندگی در باشگاه عادت نکرده است. با این حال، او همچنین اذعان داشت که اتلتیکو خوشحال خواهد شد اگر این مهاجم در بارسلونا که در حال حاضر به صورت قرضی در آن حضور دارد، موفق شود.

این بازیکن ۲۴ ساله همچنین نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در چلسی سپری کرد. پس از گذراندن دورانی ناموفق در لندن به اتلتیکو بازگشت و یک بار دیگر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به بارسلونا پیوست. او شروعی عالی در بارسلونا داشت و در ۱۴ بازی برای تیم ژاوی سه گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است.

سرمربی اتلتیکو گفت: «اینها نظرات شخصی است. مردم در اتلتیکو خوششان نمی‌آید. ما اخلاق بخصوصی داریم و اگر درکش نکنید ماندن‌تان در اینجا دشوار خواهد شد. اگر من آرژانتینی هستم و در اسپانیا باشم باید مانند اسپانیایی‌ها زندگی کنم. هر اتفاق خوبی که برای او بیافتد برای ما خارق‌العاده است. اگر در بارسلونا بماند درآمد مهمی برایمان خواهد داشت و اگر برگردد با پیشرفت‌هایی که در جاهای دیگر داشته برمی‌گردد.» سیمئونه در مورد این گفته که فلیکس در اتلتیکو با تمام تلاشش بازی نکرد اذعان داشت: «این منصفانه نیست. من اینطور فکر نمی‌کنم. او هرکاری که می‌توانست انجام داد. امروز می‌بینیم که او بهتر بازی می‌کند بهتر حمله می‌کند، او همیشه بااستعداد بود. هر اتفاق خوبی که برای فلیکس بیافتد ما در اتلتیکو خوشحال خواهیم شد زیرا برای باشگاه بهتر است.»

ستاره بارسا در مرحله بعدی برای پرتغال بازی خواهد کرد و آنها در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۶ نوامبر به مصاف لیختن‌اشتاین می‌روند.

منبع: خبـر ورزشی