باشگاه سپاهان هم از پرسپولیس شکایت کرد
باشگاه سپاهان هم از پرسپولیس شکایت کرد

ساعاتی پیش بود که باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتار هواداران سپاهانی و همینطور رفتار امید نورافکن از باشگاه اصفهانی و همینطور بازیکن مصدوم این تیم شکایت کرد و حالا این اقدام با واکنش سپاهان مواجه شده است. در همین زمینه باشگاه سپاهان به دلیل آنچه “وهین و پرتاب اشیا از سوی هواداران پرسپولیس و عدم […]

- باشگاه سپاهان هم از پرسپولیس شکایت کرد

ساعاتی پیش بود که باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتار هواداران سپاهانی و همینطور رفتار امید نورافکن از باشگاه اصفهانی و همینطور بازیکن مصدوم این تیم شکایت کرد و حالا این اقدام با واکنش سپاهان مواجه شده است.

در همین زمینه باشگاه سپاهان به دلیل آنچه “وهین و پرتاب اشیا از سوی هواداران پرسپولیس و عدم برخورد ناظر مسابقه با اعتراض‌های مکرر نیمکت پرسپولیس، عنوان شده است، از رقیب دیرینه خود با ارسال مستندات ویدئویی به کمیته انضباطی شکایت برده است.

دیدار سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و مثل همیشه این مسابقه کلاسیک فوتبال ایران با حواشی زیادی همراه بوده و همچنان نیز این حواشی ادامه دارد. باید دید واکنش کمیته انضباطی به شکایت پرسپولیس از نورافکن و سپاهان و بالعکس چه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران