به گزارش زیرنویس، در پی اجرای طرح دستگیری محکومین متواری، دستگیری یکی از اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی در سطح شهرستان هویزه به هویت معلوم در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت. سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی هویزه وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفا […]

به گزارش زیرنویس، در پی اجرای طرح دستگیری محکومین متواری، دستگیری یکی از اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی در سطح شهرستان هویزه به هویت معلوم در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی هویزه وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفا متهم شده که به همراه یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان جهت دستگیری متهم تحت تعقیب اقدام کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: متهم متواری به محض مشاهده ماموران با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و خانواده خود را تهدید به کشتن کرد.

وی اظهار داشت :با اضافه شدن یگان ویژه استان (نوپو)و کازیرنویسن انتظامی دشت آزادگان پس از ۸ ساعت مذاکره و عملیات روانی مستمر بالاخره متهم تسلیم قانون شد.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: در بازرسی از منزل این متهم شرور تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی هویزه تصریح کرد: دستگیری مجرمان با گذشت زمان متوقف نخواهد شد و پلیس در برخورد با هنجار شکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا