طارمی: می‌خواهیم بازی‌های مقدماتی جام جهانی را با قدرت آغاز کنیم
طارمی: می‌خواهیم بازی‌های مقدماتی جام جهانی را با قدرت آغاز کنیم

به گزارش زیرنویس، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: به تیم ملی نوجوانان تبریک می‌گویم. کار بزرگی انجام دادند. درست است بازی دوم با انگلیس را باختند ولی چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود. امیدوارم در بازی بعدی بتوانند پیروز شوند و […]

به گزارش زیرنویس، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: به تیم ملی نوجوانان تبریک می‌گویم. کار بزرگی انجام دادند. درست است بازی دوم با انگلیس را باختند ولی چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود. امیدوارم در بازی بعدی بتوانند پیروز شوند و صعود کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما بعد از مدت‌ها به ورزشگاه دستگردی آمدیم. تیمی با ریشه و قدیمی مثل پاس در اینجا بودند. تیم‌هایی که می‌توانستند بازیکنان نوجوان خوبی را معرفی کنند. امیدوارم به این تیم‌ها رسیدگی شود و این تیم‌ها بتوانند یک سری جوان را به فوتبال این مملکت معرفی کنند.

طارمی ادامه داد: اولین اردوی رسمی ما برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است. این بازی‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد که بتوانیم بازی اول را مقابل تیم هنگ کنگ با قدرت شروع کنیم. می‌خواهیم شخصیت تیمی خودمان را نشان دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

ادامه دارد ….





منبع: فارس