الماسی: هنوز اول راه هستیم و صحبت از قهرمانی زود است
الماسی: هنوز اول راه هستیم و صحبت از قهرمانی زود است

ارشیا الماسی، ملی‌پوش تیم واترپلوی پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد آغاز رقابت‌های لیگ واترپلو اظهار داشت: بازی اول ما در گچساران بود. نه بازی سختی بود و نه بازی آسان، اما نتیجه خوبی توانستیم کسب کنیم. این بازی برای ما جنبه تمرینی داشت چون توانستیم در روند لیگ قرار بگیریم […]

ارشیا الماسی، ملی‌پوش تیم واترپلوی پالایش نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد آغاز رقابت‌های لیگ واترپلو اظهار داشت: بازی اول ما در گچساران بود. نه بازی سختی بود و نه بازی آسان، اما نتیجه خوبی توانستیم کسب کنیم. این بازی برای ما جنبه تمرینی داشت چون توانستیم در روند لیگ قرار بگیریم و این موضوع کمک می‌کند که در ادامه امتیازهای بیشتری بگیریم.

وی درخصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ امسال به صورت رفت و برگشت خاطرنشان کرد: این روند باید ادامه پیدا کند تا بتوانیم بهتر بررسی کنیم. لیگی که فینال و رده‌بندی دارد ممکن است جذابیت بیشتری داشته باشد، اما این روندی که در پیش گرفته شده حرفه‌ای‌تر است. ما باید نگاه حرفه‌ای داشته باشیم، چون یکی از قدیمی‌ترین لیگ‌های ایران هستیم و نگاه حرفه‌ای موجب پیشرفت واترپلو در ایران می‌شود.

ملی‌پوش تیم واترپلوی پالایش نفت آبادان در پاسخ به این سوال که امسال چه تیمی شانس قهرمانی دارد، تصریح کرد: هر تیمی که تمرینات بهتری داشته باشد و در طول لیگ عملکرد بهتری داشته باشد می‌تواند جایگاه بهتری کسب کند. کسب امتیاز در بازی‌های حساس هم می‌تواند کمک کند تا بهترین عنوان را به دست بیاوریم. هنوز اول راه لیگ برتر هستیم و نمی‌توان درمورد شرایط قهرمانی و سایر موارد صحبت کرد.

الماسی گفت: از کمیته فنی و مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که تلاش می‌کنند تا لیگ واترپلو یکی از لیگ‌های حرفه‌ای ایران شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و واترپلو بتواند جایگاه واقعی خود را در ایران و آسیا پیدا کند.

پایان پیام/





منبع: فارس