باشگاه پرسپولیس صبح امروز اعلام کرد که اولین تمرین بعد از دیدار با سپاهان با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار خواهد شد تا به این ترتیب اهالی رسانه به سرعت خود را به ورزشگاه کاظمی برسانند. با این حال نکته جالب اینکه با گذشت ۴۵ دقیقه از زمان اعلامی ۱۱:۳۰ هنوز خبری از بازیکنان پرسپولیس […]

پرسپولیس.فوتبال - جلسه یحیی با شاگردانش؛ بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کردند؟

باشگاه پرسپولیس صبح امروز اعلام کرد که اولین تمرین بعد از دیدار با سپاهان با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار خواهد شد تا به این ترتیب اهالی رسانه به سرعت خود را به ورزشگاه کاظمی برسانند.

با این حال نکته جالب اینکه با گذشت ۴۵ دقیقه از زمان اعلامی ۱۱:۳۰ هنوز خبری از بازیکنان پرسپولیس نیست و در حالی که کنز و ابزارهای لازم برای تمرین روی زمین چمن چیده شده اما فعلا بازیکنان پای به مستطیل سبز نگذاشتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی به همراه بازیکنان در حال صحبت در رختکن هستند و جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کرده‌اند که احتمالا خروجی و نتایج آن تا دقایقی بعد به سمع و نظر خبرنگاران خواهد رسید.

البته شایعاتی در مورد اعتصاب در تیم پرسپولیس هم شکل گرفته بود اما مسئولان پرسپولیس فعلا این خبر را تکذیب و اعلام کردند که تا دقایقی بعد بازیکنان برای تمرین وارد زمین خواهند شد.

تمرین امروز پرسپولیس تحت تاثیر جریمه ۱۰ درصدی و همچنین حکم کمیته انضباطی برای جریمه یحیی گل‌محمدی برگزار می‌شود و احتمال دارد سرمربی تیم نیز مصاحبه‌ای انجام دهد.

منبع: خبـر ورزشی