به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از یک کارخانه سیم و کابل در شهرک صنعتی شمس آباد و تشکیل پرونده موضوع سریعاً در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت. وی افزود: پس از حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و بررسی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از یک کارخانه سیم و کابل در شهرک صنعتی شمس آباد و تشکیل پرونده موضوع سریعاً در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و بررسی میدانی مشخص شد سارق یا سارقان بدون هیچگونه تخریبی وارد کارخانه شده و اقدام به سرقت نموده اند که تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی و اقدامات تخصصی مشخص شد سرقت توسط دو فرد جوان صورت گرفته است.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شناسایی  یکی از سارقان که از کارگران سابق آن کارخانه بود اظهار داشت: متهم اول در یک عملیات ضربتی در پس از شناسایی مخفیگاهش در محدوده شهر حسن آباد طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: متهم در ایتدا منکر هرگونه سرقت بود که پس از مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و همدست خود را معرفی نمود که پس از انجام هماهنگی های لازم متهم دوم نیز دستگیر و از مخفیگاهش بیش از ۱۰۰ کلاف سیم صنعتی کشف گردید و در تحقیقات تکمیلی به دو فقره سرقت مشابه نیز معترف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به مراجع قضائی اعزام شدند.

منبع خبر: رکنـا