بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود تمرینات خود را از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی از سر بگیرند. پرسپولیسی‌ها همچنین خبرنگاران را به پوشش نخستین تمرین سرخپوشان پس از تعطیلی دو روزه دعوت کردند. با این حال اعضای تیم پرسپولیس از ساعت ۱۱:۳۰ در رختکن ماندند و حاضر نشدند در زمین تمرین […]

پرسپولیس.فوتبال .لیگ برتر - اعتراض سرخپوشان در قبال اقدام مدیران باشگاه

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود تمرینات خود را از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی از سر بگیرند.

پرسپولیسی‌ها همچنین خبرنگاران را به پوشش نخستین تمرین سرخپوشان پس از تعطیلی دو روزه دعوت کردند. با این حال اعضای تیم پرسپولیس از ساعت ۱۱:۳۰ در رختکن ماندند و حاضر نشدند در زمین تمرین حضور یابند.

پس از گذشت سه ساعت، اعضای تدارکات پرسپولیس به زمین ورزشگاه شهید کاظمی آمدند و وسایل مورد نیاز برای تمرین (مانع‌ها و آدمک‌ها) را از زمین جمع کردند تا این تمرین برگزار نشود.

خبرنگاران که سه ساعت در انتظار شروع تمرین بازیکنان پرسپولیس بودند؛ در نهایت تصمیم به ترک محل برگزاری تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی گرفتند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس پس از شکست روز یکشنبه تیم فوتبال این باشگاه در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان اصفهان که ادامه‌ای بر روند نزولی سرخپوشان بود، جریمه‌ای به میزان ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای آنها در نظر گرفت و می‌توان تمرین نکردن سرخپوشان را یک اعتراض در قبال اقدام مدیران پرسپولیس دانست.

منبع: خبـر ورزشی