محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی کشور استان‌های غربی از جمله استان کرمانشاه تا ٢٨ آبان ماه بارندگی‌های فروانی دارند. وی افزود: هلال احمر کرمانشاه بر اساس رسالت خود تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ کرده، از جمله اعلام آماده‌باش به تیم‌های عملیاتی واکنش سریع خصوصا تیم‌های […]

- آماده باش تیم‌های واکنش سریع کرمانشاه در پی هشدار بروز سیل و طوفان 

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی کشور استان‌های غربی از جمله استان کرمانشاه تا ٢٨ آبان ماه بارندگی‌های فروانی دارند.

وی افزود: هلال احمر کرمانشاه بر اساس رسالت خود تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ کرده، از جمله اعلام آماده‌باش به تیم‌های عملیاتی واکنش سریع خصوصا تیم‌های نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر که در سراسر استان کرمانشاه انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: آمادگی کامل داریم و با توجه به اینکه با نخستین بارندگی‌های پاییزی مواجه هستیم ممکن است در تردد جاده‌ای مشکلاتی ایجاد شود و یا حوادث افزایش یابد.

وی تأکید کرد: با توجه به این شرایط باید میزان آمادگی خود را بالا ببریم و در همین راستا هشدارهای لازم و آماده باش را به تمامی تیم‌ها اعلام کردیم.

محمدی ادامه داد: شماره تلفن ١١٢ جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در اختیار مردم قرار دارد تا در صورت بروز حوادث بلافاصله اعلام کنند.

وی عنوان کرد: ٢٢ پایگاه در حال حاضر در حال فعالیت هستند که ١۵ پایگاه ثابت و سایر پایگاه‌ها موقت هستند.

به گفته محمدی ١۵ شعبه شهرستانی کشیک شبانه‌روزی به صورت ٢۴ ساعته دارند و مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی اذعان کرد: تیم واکنش سریع به همراه یک فروند بالگرد در حالت آماده باش قرار دارد و بالغ بر ١٧٠ تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه امدادرسانی کنند.

منبع: خبـرآنلاین