به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: بیست و یکم آبان ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در محدوده و محله چهارراه قاضی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پرشیا تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: بیست و یکم آبان ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در محدوده و محله چهارراه قاضی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پرشیا تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پرشیا چندی قبل به سرقت رفته و راننده آن سارق حرفه‌ای خودرو است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودروی پرشیا پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشداری ماموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و قانون بکار گیری سلاح وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ  نظری با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پرشیا آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پرشیا و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر دهم  پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا